Beantwoord

T-mobile Thuis Glas storing?

  • 17 December 2019
  • 8 reacties
  • 270 Bekeken

Internet viel opeens weg en het internet lampje op de Zyxel modem brand rood sinds dien. Is er een storing? Locatie: Amsterdam Noord (1022)

icon

Beste antwoord door Sander 18 December 2019, 15:03

Bekijk origineel

8 reacties

Hier ook: postcode 1024

 

Standaard opties gedaan;

-reboot modem

-reboot aangelaten apparaten

-modem Power kabel disconnect

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jaccov20  @m3ngi3 

Jullie zijn niet de enige. Op allestoringen zijn er nog veel meer die ook problemen ervaren.

Maar uren later nog geen erkenning dat er een storing is?

Dat is al eens ter sprake geweest, T-Mobile is heel traag met storingen vermelden, volgens eigen zeggen omdat het oplossen prioriteit heeft.

En ik maar denken dat ik een storing had, maar ik had behoefte aan de opinie van Doornekamp33. De dank is groot voor deze wijze woorden!

Reputatie 7

Dag allemaal, 

 

We zien inderdaad dat er geen vast internet is in de regio Amsterdam voor T-Mobile Thuis. Het probleem wordt verder onderzocht samen met KPN. In dit topic houden we je op de hoogteGeen internet Amsterdam

Reputatie 7

De problemen in regio Amsterdam zijn opgelost! Mogelijk dien je nog je modem en/of media converter van de stroom te halen om de verbinding te herstellen.  

Mooi… alleen jammer dat modem nu gereset is en ik weer half uurtje alle settings door moet lopen… is niet de eerste keer dat het niet aan mijn netwerk intern lag maar dat toch mijn modem gereset moet worden volgens jullie call center handboek 🤨

Wel oprecht dankbaar!

Reageer