T-mobile Thuis internet werkt niet meer

  • 22 June 2017
  • 6 reacties
  • 550 Bekeken

Ik heb t-mobile internet thuis. Mijn internet werkt sinds kort niet meer. De lichten van de modum branden nu wel allemaal (wifi en internet etc) maar er is geen connectie en sinds kort kan ik het netwerk ook niet meer terug vinden op de lijst met netwerken. Wie kan mij helpen/iemand langs sturen?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb al je geprobeerd om het modem opnieuw te starten door een powerflip (van het stroom afhalen voor 5 á 10 seconden, en dan er weer op)?

Groet,
Ja dat heb ik al meerdere keren gedaan. De lampjes branden gewoon allemaal maar het verschijnt niet meer in de netwerk lijst.
Reputatie 5
Heb je het ook geprobeerd met een ander apparaat? En zou je eens willen proberen met een netwerkkabel? Dan kun je kijken als je überhaupt nog internet hebt.

Groet,
Reputatie 7
Hoi Marjokok, vreemd dat je wifi plots weg is! De lampjes op het modem: ACT/Power, WAN, Fiber/Internet en WLAN/wifi branden alle vier? En na de reset zie je nog steeds geen netwerk verschijnen?

Dan wil ik je vragen een fabrieksreset van je modem uit te voeren. Let op: de instellingen van je modem (bijvoorbeeld wifi wachtwoord) zijn dan weer terug naar fabriekswaarden. Je kunt deze altijd op de sticker van het modem terugvinden.

Houd je ons op de hoogte?
Hi sander, Dit heb ik al geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet.
Reputatie 7
Dan wil ik graag even meekijken. Kun je mij jouw postcode, huisnummer en laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht doorsturen?