Beantwoord

T-Mobile Thuis Modem

  • 22 October 2020
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Beste t-mobile,

 

Ik heb een vraag over de glasvezel modem, omdat mijn huidige modem geen 5Ghz heeft wil ik graag weten of ik de “nieuwe” modem kan krijgen door mijn abonnement te verlengen?

Op dit moment heb ik draytek modem en ben niet zo blij met de wifi connectie, valt best vaak weg. Ook bedraad valt soms weg en moet vaak modem resetten om weer verbinding te krijgen, en dat is best vervelend.

Er is eerder een monteur langs geweest en heeft zelfs de modem vervangen met een nieuwe van de zelfde merk, en dat heeft helaas niet geholpen.

Ik heb ook telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en daar kwam ik niet ver, vandaar nu de vraag over modem ruil met verlenging van mijn huidige abonnement.

 

Met vriendelijke groet,

Ashurian.

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 October 2020, 11:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ashurian 

Bij een verlenging is het normaal gesproken zo dat je enkel je contract verlengt en dus met dezelfde hardware.

Gezien de problemen die je ervaart met de Draytek kan er gekeken worden of hij eventueel omgeruild kan worden.

Verder kan je ook je eigen router plaatsen in plaats van de Draytek.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/glasvezel-draytek-vervangen-met-je-eigen-router-met-vlan-297061

Reageer