Beantwoord

T-Mobile Thuis op verkeerde lijn gezet

  • 29 October 2017
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Klantnr. XSN07283
Bij de aansluiting op 4 oktober hebben jullie de lijn van mijn buurman gebruikt en zo zijn abonnement eruit gedrukt. Mijn eigen lijn is gewoon vacant.
Deze situatie is uitermate onpraktisch en moet snel gecorrigeerd worden. Telefonisch zijn jullie echter al dagen praktisch onbereikbaar. Neem s.v.p. snel telefonisch contact met mij op.
(P.S. Ik heb dit ook al op Twitter gemeld, maar had gewoon wat meer tekens nodig)
icon

Beste antwoord door Brian 3 November 2017, 11:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo Myrto,

Wat vervelend dat de verbinding op het verkeerde adres is geleverd.
Ik ben niet op de hoogte met de situatie. maar het komt helaas vaker voor dat een verbinding geleverd moet worden vanuit een andere woning. deze situatie is wel vrij uitzonderlijk.

Kloppen de gegevens op de doos van het installatie pakket ? of is deze ook bij de buren gekomen ?

Kun je het resultaat van https://netco-fpi-info.fourstack.nl eens posten ?
Het is een gedeelde woning met een aansluiting in de voorkamer en een aansluiting in de achterkamer. Beide aansluitingen zitten dus op hetzelfde adres. Ikzelf had een abonnement bij online.nl. Dat abonnement is per 1 augustus 2017 stopgezet. Op deze inmiddels vacante lijn had ik T-Mobile Thuis willen hebben.
T-Mobile Thuis is echter geleverd op de lijn in de andere kamer, alwaar een actief online.nl abonnement liep (dat beide abonnementen bij online.nl liepen is puur toeval: ze zijn volkomen afzonderlijk en door verschillende mensen afgesloten).
Op dit moment zit ik dus met een vacante lijn waar T-Mobile Thuis op zou moeten staan en met een actieve lijn met het verkeerde abonnement.
Reputatie 5
Beste Myrto aangezien het zondag is zal de moderator die ik net tagde er niet zijn maar heb hem gevraagd het op te pakken wanneer hij er eventueel morgen is.
Wel zag ik dat ze zondag ook bereikbaar zijn in dit topic het is dus de moeite waard daar even een kijken te nemen.
En dit is het telefoon nummer 0800-0092
Reputatie 7
Hi Myrto, excuses voor de late reactie. Ik zie dat een collega inmiddels telefonisch contact met je op heeft genomen en dat we de juiste lijn aan gaan sluiten! Als je op dit moment nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Brian, ben jij van T-Mobile? Ik ben bijna wanhopig. Zojuist techneut van KPN aan de lijn gehad met dat het helemaal fout dreigt te gaan. Hij verwees me terug naar jullie. Ik hang nu alweer 32 minuten in de wacht bij jullie klantenservice. Dit is echt een technisch probleem. Ik wil zo graag telefonisch contact met jullie en volgens de man van KPN moet er echt een monteur langskomen. Please, please, please bel me. Jullie hebben mijn nummer!

Reageer