Beantwoord

T-Mobile Thuis te traag internet

  • 6 July 2017
  • 6 reacties
  • 440 Bekeken

ik zat op vodafone thuis en kreeg ik een sms dat tmobile heeft overgenomen ofzo en daarna kreeg ik zo traag internet 0.20 mbps ik had 100mbps internet ik heb reset gedaan geen verschil en met kabel ook
icon

Beste antwoord door Sander 7 July 2017, 17:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hoi Metin293,

Dat is wel een erg lage snelheid. Dan moet er iets anders aan de hand zijn.

Kun je mij je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee.

Werkt de TV wel?
hier ook traag internet ik zou 100Mbps krijgen maar kom net boven 30Mbps
Reputatie 7
Hi chaib, haal je deze snelheid via wifi of ook bekabeld? Bekabeld haal je vaak de volledige snelheid, via wifi kan de snelheid lager zijn door invloeden van de omgeving. In ons wifi topic vind je tips om je wifi ontvangst te verbeteren! Haal je ook niet meer dan 30 mbps met een bekabelde verbinding? Laat het dan even weten, dan ga ik voor je aan de slag!
Dacht al zo een antwoord te krijgen toen ik dit plaatst mar een paar dagen geleden nog haaldik boven de 50mbps met zelfde wifi bij mijn oude provider nu op tmobile kwam niet verder dan 35mbps op een abo van 100mbps dus het ligt niet aan wifi maar ergens bij tmobile ik ga wel kijken hoe snel het gaat met kabel maar weinig vertrouwen
Reputatie 7
Hallo Chailb,

Wat vervelend dat de WiFi niet helemaal wil mee werken. Als je gebruikt maakt van DSL zal ik ook zeker eens de 5G wifi proberen. deze is over het algemeen minder druk.
Je moet de snelheid van je internet verbinding niet verwarren met de snelheid van je WiFi. dit zijn 2 verschillende snelheden.
Reputatie 7
Badge +1
Ik bemerk in mijn appartement op 1 hoog wel dat er een verschil is waar de router is geplaatst, hier zit bijna iedereen op glasvezel, dus ik ook de router is de (beruchte) Draytek 2132vfn? op zich prima router alleen de wifi ervan is niet geweldig.
Net als bij bijna iedereen is de router in de meterkast geplaatst, daar zit ook de glasvezelaansluiting,
nou is m.i. juist de meterkast de slechts denkbare plaats om een router te plaatsen ik had nog zo'n oude Sitecom router liggen welke je vaak van de provider kreeg in de begin jaren van de glasvezel, die heb ik buiten de meterkast opgehangen en vervolgens met een UTP kabel verbonden met de Draytek, en bekennen dat het verschil echt behoorlijk groot is getest met een laptop, zelfde moment zelfde server na 3 testen kom ik op de volgende gemiddelden

Sitecom down 48mb Draytek down 32mb
up 47mb up 28mb

Reageer