Beantwoord

Technische dienst geen reactie Internet defect

  • 17 January 2022
  • 16 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 2

Net maand klant. 1G/1G internet + TV. Ineens vorige week maandag geen levering. Nul.

Donderdag monteur geweest. Moet doorzetten naar technische dienst/KPN.

Daarna stil.

stil….

stil … en nu is het al weer maandag. 

Ondertussen zit ik al op €60 extra data kosten door mobiele hotspotjes.

 

KAN IEMAND GEWOON DE TECHNISCHE DIENST BELLEN OF ZO? DOE IETS AUB. 

icon

Beste antwoord door TAVL 17 January 2022, 14:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @reidisabi,

Vaak krijgen mensen een unlimited voucher voor een hotspot. Voorwaarde is dat je een sim hebt van T-Mobile. Heb je dit niet gehad? Als dat niet het geval is wordt dit ook wel eens opgelost door het aanschaffen van een prepaid sim waarop je dan een gratis voucher krijgt. Meestal krijg je de sim dan ook vergoed.

Haalt niet weg dat het probleem opgelost moet worden. Heb een seintje aan de moderators gegeven. Zij kunnen bij jouw gegevens en kijken wat de status is. Een week zonder diensten is natuurlijk erg lang.  Misschien kun je in de tussentijd wat meer informatie geven. WIe weet kunnen we je als mede-users al wat verder helpen? Welke lampjes branden op jouw modem en aon? Welke stappen heb je bijvoorbeeld zelf al doorlopen? Fabrieksreset? Andere kabels? Etc.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @reidisabi, goed dat je jouw verhaal doet op de Community!

Ik heb meteen meegekeken en zie dat er op 14 en 17 januari aangegeven is dat morgen (18 januari) een expert langskomt om het te herstellen. Heb jij deze informatie nooit gehad vanuit de techneuten/vanuit T-Mobile? Ik ga er stiekem van uit dat jij de afspraak met de monteur ingepland hebt, klopt dat?

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een voucher code toe!

Reputatie 2

Goedemiddag @reidisabi, goed dat je jouw verhaal doet op de Community!

Ik heb meteen meegekeken en zie dat er op 14 en 17 januari aangegeven is dat morgen (18 januari) een expert langskomt om het te herstellen. Heb jij deze informatie nooit gehad vanuit de techneuten/vanuit T-Mobile? Ik ga er stiekem van uit dat jij de afspraak met de monteur ingepland hebt, klopt dat?

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een voucher code toe!

 

Hoi Jason, nee helaas heb ik nog niks gehoord van de technische dienst en ik heb ook niks (stiekem) ingepland. Ik weet niets over morgen.

Maar nu dus wel. ik zou graag weten hoe laat dan enzo? Wel fijn dat er iemand komt.

Er is al een T Mobile monteur geweest maar die mag niks meer doen van KPN.

Ik heb helaas niks aan de voucher. 

Reputatie 2

Goedemiddag @reidisabi,

Vaak krijgen mensen een unlimited voucher voor een hotspot. Voorwaarde is dat je een sim hebt van T-Mobile. Heb je dit niet gehad? Als dat niet het geval is wordt dit ook wel eens opgelost door het aanschaffen van een prepaid sim waarop je dan een gratis voucher krijgt. Meestal krijg je de sim dan ook vergoed.

Haalt niet weg dat het probleem opgelost moet worden. Heb een seintje aan de moderators gegeven. Zij kunnen bij jouw gegevens en kijken wat de status is. Een week zonder diensten is natuurlijk erg lang.  Misschien kun je in de tussentijd wat meer informatie geven. WIe weet kunnen we je als mede-users al wat verder helpen? Welke lampjes branden op jouw modem en aon? Welke stappen heb je bijvoorbeeld zelf al doorlopen? Fabrieksreset? Andere kabels? Etc.

 

Helaas heb ik niks aan die voucher. Hoe kom ik aan die sim? Dank voor je antwoord.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @reidisabi, goed dat je jouw verhaal doet op de Community!

Ik heb meteen meegekeken en zie dat er op 14 en 17 januari aangegeven is dat morgen (18 januari) een expert langskomt om het te herstellen. Heb jij deze informatie nooit gehad vanuit de techneuten/vanuit T-Mobile? Ik ga er stiekem van uit dat jij de afspraak met de monteur ingepland hebt, klopt dat?

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een voucher code toe!

 

Hoi Jason, nee helaas heb ik nog niks gehoord van de technische dienst en ik heb ook niks (stiekem) ingepland. Ik weet niets over morgen.

Maar nu dus wel. ik zou graag weten hoe laat dan enzo? Wel fijn dat er iemand komt.

Er is al een T Mobile monteur geweest maar die mag niks meer doen van KPN.

Ik heb helaas niks aan de voucher. 

@reidisabi Sorry voor de verwarring, ik denk dan dat er langs elkaar heen gecommuniceerd is waardoor jij op onfortuinlijke wijze toch niet op de hoogte ben gebracht. Ik kan niet precies zien wat de expert op locatie gaat uitvoeren morgen, maar heb wel sterk het vermoeden dat het te maken heeft met een NT (network terminal) op de aansluiting. De monteur komt morgenmiddag langs, een exact tijdstip kan ik je niet meegeven. Ik snap nu waardoor de miscommunicatie ontstaan is trouwens: het betreft een monteur die via de techneuten aangestuurd is en die niet op klantafspraak hoeft langs te komen - nogmaals sorry voor de verwarring!

Wat betreft de voucher: als ik het goed zie, heb jij een Tele2 abonnement, klopt dat? Zo ja, dan kan ik je de voucher per privébericht toesturen!

Reputatie 2

Goedemiddag @reidisabi, goed dat je jouw verhaal doet op de Community!

Ik heb meteen meegekeken en zie dat er op 14 en 17 januari aangegeven is dat morgen (18 januari) een expert langskomt om het te herstellen. Heb jij deze informatie nooit gehad vanuit de techneuten/vanuit T-Mobile? Ik ga er stiekem van uit dat jij de afspraak met de monteur ingepland hebt, klopt dat?

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een voucher code toe!

 

Hoi Jason, nee helaas heb ik nog niks gehoord van de technische dienst en ik heb ook niks (stiekem) ingepland. Ik weet niets over morgen.

Maar nu dus wel. ik zou graag weten hoe laat dan enzo? Wel fijn dat er iemand komt.

Er is al een T Mobile monteur geweest maar die mag niks meer doen van KPN.

Ik heb helaas niks aan de voucher. 

@reidisabi Sorry voor de verwarring, ik denk dan dat er langs elkaar heen gecommuniceerd is waardoor jij op onfortuinlijke wijze toch niet op de hoogte ben gebracht. Ik kan niet precies zien wat de expert op locatie gaat uitvoeren morgen, maar heb wel sterk het vermoeden dat het te maken heeft met een NT (network terminal) op de aansluiting. De monteur komt morgenmiddag langs, een exact tijdstip kan ik je niet meegeven. Ik snap nu waardoor de miscommunicatie ontstaan is trouwens: het betreft een monteur die via de techneuten aangestuurd is en die niet op klantafspraak hoeft langs te komen - nogmaals sorry voor de verwarring!

Wat betreft de voucher: als ik het goed zie, heb jij een Tele2 abonnement, klopt dat? Zo ja, dan kan ik je de voucher per privébericht toesturen!

 

Ok dank je. Ja alleen dat abonnement is al unlimted. door tv kijken ben ik echter zo door de daglimiet van 8G heen. Dus als ik dat voucher toepas, hoef ik niet meer bij te tanken na die 8G? Dan wil ik er wel weer een. Ik moet wel zeggen dat ik al een voucher had gekregen maar die aan mijn zoon heb gegeven.

 

Reputatie 7

@reidisabi de bundel van @Jason heeft geen daglimiet dus kan je gewoon mee tv kijken

Reputatie 7

Hi @reidisabi, zojuist heb ik je van een nieuwe voucher voorzien in een privébericht! Hopelijk kan je hiermee zonder problemen tv-kijken. Geef je ons vandaag een update, zodra het bezoek erop zit? Ik ga duimen dat na vandaag alles weer tip top werkt! 🤞

Reputatie 2

Ok dank je. Ik heb ondertussen een tele2 abonnement erbij dus dan kan ik hem daarop zetten

Reputatie 7

Helemaal super @reidisabi! 💪

Reputatie 2

Bijna helemaal super, er is nog niemand geweest. (16 uur is het)

Reputatie 2

@Jason 

Helaas, het is 17 uur en ik neem aan dat er niemand meer komt? 

@Lisa Kan jij mij helpen om mijn T Mobile contract voortijdig te ontbinden? Ik heb nog 11 maanden te gaan maar wil verzoeken, ivm niet leveren, het contract te ontbinden per 1-2-2021.

Groetjes en dank voor alle aandacht,

Ben.

 

 

Reputatie 7

@reidisabi als ik het goed lees was het een afspraak zonder klant bezoek omdat het probleem niet bij jou thuis zit maar lokaal in de pop (wijk centrale)

 

Reputatie 2

Heb nog steeds totaal geen levering.

 

Reputatie 7

Hi @reidisabi, zojuist heb ik ook op jouw privébericht gereageerd! Ik baal ervan dat jij nog steeds geen internet hebt en heb dit dan ook gelijk aangekaart bij mijn collega van de technische dienst. Ik ga er alles aan doen om zo snel mogelijk een update van hem te krijgen. Zodra ik wat hoor, dan meld ik het hier aan je! 

Wat betreft het opzeggen, ik had echt ontzettend gehoopt dat jij zonder problemen van jouw abonnement kon genieten! Ik kan alleen niet het abonnement per 1 februari 2022 kosteloos voor je opzeggen. Dit kan alleen als je een maand zonder diensten zit, wat gelukkig niet het geval is. Weet dat wij er echt druk mee bezig zijn om dit op te lossen, dus mijn advies zou zijn om dit nog even af te wachten. Uiteraard respecteer ik elke keuze. Je krijgt alleen wel een afkoopsom wanneer je binnen het contract afzegt. Ik doe echt mijn best om snel een update los te krijgen!

 

Reputatie 7

Hi @reidisabi, we hebben elkaar zojuist ook weer gesproken in een privébericht! Graag plaats ik de update ook hier voor de volledigheid. Er is een verzoek ingediend bij de netwerkbeheerder om jou weer online te krijgen. Guidion kwam op 18-01 langs bij de oorzaak en niet bij jou thuis, vandaar dat je geen monteur hebt opgemerkt. Guidion kreeg het probleem alleen niet opgelost, dus daarom komt nu de netwerkbeheerder jouw kant op. Houd er rekening mee dat je anoniem gebeld gaat worden om een afspraak in te plannen. Ik duim dat ze heel snel langs kunnen komen en dat jij dan weer volop van jouw verbinding kunt genieten.

Houd je ons hier op de hoogte, zodra er een afspraak is gemaakt? Wanneer je online bent, dan hoor ik het graag en ga ik aan de slag met de vergoeding! 💪