Beantwoord

Tegenstrijdige verwachte snelheid T-Mobile Thuis

  • 2 October 2017
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo,

De postcodecheck op T-Mobile levert 29 Mbps als maximale snelheid, terwijl ik op de bestelpagina 48 Mbps te zien krijg. Ik zou graag willen weten wat de werkelijke snelheid is die ik kan verwachten.
Op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ kom ik uit op 30 Mbit/s op koper en 61 Mbit/s op bonded koper. Hoe weet ik welke van de 2 beschikbaar is op mijn adres?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Brian 5 October 2017, 15:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

T-Mobile doet niet aan bonded koper (doet alleen KPN en xs4all volgens mij), dus de maximale snelheid is rond de 30 Mbps.
Ik snap niet waar T-Mobile 48 Mbps vandaan haalt.

Groet,
Reputatie 7
Hallo maheshNL,

T-Mobile heeft geen Bounded koper. dus je mag de 29Mbit aanhouden.
Reputatie 7
Hi MaheshNL, ik voorzie je graag van meer duidelijkheid! Op jouw adres kunnen we maximaal 28 Mbps leveren, ik heb het op onze interne tool nagekeken en hier wordt een maximale snelheid van 30 Mbps aangegeven. De reden dat je voor 50 Mbps kan kiezen is omdat we méér kunnen leveren dan 20 Mbps, de volgende stap die we aanbieden is dan 50 Mbps. Deze 50 Mbps ga je in de praktijk echter niet halen vandaar dat we de maximale snelheid van 28 Mbps vermelden bij de postcode checker op de website. Op dit moment betaal je maar € 0,50 per maand meer voor een bijna de helft snellere aansluiting (20 Mbps tov 28 Mbps) dus het is in dit geval zeker een goede deal! 😉

Reageer