Beantwoord

tmobile zou terug bellen voor glasvezel

  • 16 May 2022
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Hoi allemaal! Ik had ongeveer 3 maanden of 2 maanden geleden een medewerker van tmobile gehad die over de glasvezel werkzaamheden ging vertellen. Er werd ook voor een telefoonnummer gevraagd zodat ze terug zouden bellen in 2 weken over de glasvezel aansluiting. Na 2 maanden nog steeds niks. Er was nog pas half maand geleden door een vraag van me verteld dat er een obstakel in de weg was. Dat was aan niemand verteld, ook niet via de ingeschreven nieuwsbrief. Nou dat obstakel was eigenlijk een een slecht aangesloten glasvezel kabel waardoor alle glasvezel kabeltjes (db1-2) opgehoopt daar lagen..  nou nu heb ik nog steeds geen telefoontje gekregen en ook geen duidelijkheid waneer er nou wordt aangesloten op huizen/flats.

icon

Beste antwoord door Boris 18 May 2022, 09:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @K_0010 

Heb je al een glasvezel abonnement?

Word er T-Mobile glasvezel aangelegd bij jou en om welke plaats/wijk gaat het? Misschien kan je zelf eens bellen met de aannemer om de planning te bespreken.

Reputatie 1

Nee ik heb nog geen abonnement  (kan er niet een nemen) de plaats is Lombardijen net binnen de grens. De wijkcentrale is ook bij een van onze parkeerplaatsen achter de flat geplaatst. Ik vroeg de vorige keer al waarom ik nog geen aansluiting had, dat was blijkbaar door dat obstakel. De medewerker zei ook dat het geen zin had om volkerwessels te bellen.

Reputatie 7

Hi @K_0010,

Thanks voor je bericht. Omdat we dit al eerder hebben besproken in het eerder genoemde topic, sluit ik dit topic aan de hand van de huisregels:

Mocht je onverhoopt alsnog met een vraag zitten, laat het weten in bovenstaande topic. Dan helpen we je graag verder.