Beantwoord

Traag internet

  • 23 October 2018
  • 3 reacties
  • 383 Bekeken

ik ben overgestap van FiberNL naar Tmobile omdat de zenders niet meer waren op FiberNL. we hadden op FiberNL ook glasvezel geen probleem 500mbyts toen we gingen overstappen naar Tmobile. was het in eens 120-130mbyts en geen 500mbyts we zitten gewoon weer op glasvezel vraag me nou niet naar reseten en alles want dat heb ik al gedaan. niks werkt. alleen een storing is dan geen internet kan de internet niet slomer van zijn. we krijgen de snelheid niet wat we hebben gekozen en FiberNL hadden we gelijk 500mbyts dus asjeblieft fix it!!! voor de rest is tv goed alleen hebben nog niet de huis telefoon niet gekoppeld omdat we het dan draadloos hadden. het is normale glasvezel verbinding met 500mbyts.
icon

Beste antwoord door Sterre 24 October 2018, 15:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Seanbuchanan,

Ik help je graag met jouw internetsnelheid! Hoe meet je deze snelheid? Is dat via een kabel of via wifi? Wifi-tips kun je in ons Wifitopic vinden. Mocht je hulp nodig hebben, help ik je graag. Leg dan graag uit welke stappen je al hebt ondernomen, zodat ik met je mee kan denken welke stappen er nog effectief kunnen zijn!
Ik heb het met kabel gemeten en raar genoeg blijf ook laag maak niet wat ik ook doe. Internet is niet stabiel. Gerest hmm router en modem zelfs de glasvezel ontvanger naar kabel niks werkt. Als of de glasvezel ontvanger stuk of niet goed ingesteld is vreemd weer. Bij fibernl nooit zo laag gehad als tmobile. Zelf de kabel naar de router geprobeerd. Steeds zelfde
Reputatie 7
Hoi Seanbuchanan,

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik zie dat mijn collega inmiddels actie heeft ondernomen en een monteur heeft aangestuurd. Gelukkig heb je daar ook al een afspraak mee kunnen maken. De monteur kijkt graag na wat er mis kan zijn en zoekt naar een oplossing. Ik heb er goede hoop in dat jij binnenkort kan genieten van jouw supersnelle internet!

Reageer