traag internet en regelmatig uitval

  • 30 May 2023
  • 6 reacties
  • 39 Bekeken

Ik heb sinds nieuwe aansluiting een zeer onstabiel netwerk. Ca 2 keer per dag valt onterend uit en moet ik modem resetten.

daarnaast heb ik bekabeld een snelheid van Max 90 mbps terwijl ik abbo heb van 1000.

meerdere keren gebeld en gemaild naar t-mobile maar of standaard antwoorden en geen reacties op mail.

 

iemand suggesties?

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @HarryWoude, welkom op onze Community!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een monteursafspraak hebt ingepland. Wil je ons hiervan op de hoogte houden als de monteur langs is geweest? 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @HarryWoude 

Heb je thuis alleen de T-Mobile router in gebruik of heb je ook nog eigen apparatuur aangesloten?

Kan je eens na een herstart van de mediaconverter een laptop bekabeld aansluiten op de router zonder een switch oid (gebruik minimaal een CAT5E internetkabel) en een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Als je maximaal 100 Mbps haalt kan je dan eens een andere internetkabel of een ander apparaat om te testen gebruiken?

Hallo @HarryWoude 

Heb je thuis alleen de T-Mobile router in gebruik of heb je ook nog eigen apparatuur aangesloten?

Kan je eens na een herstart van de mediaconverter een laptop bekabeld aansluiten op de router zonder een switch oid (gebruik minimaal een CAT5E internetkabel) en een speedtest doen met de Ookla speedtest app?

Als je maximaal 100 Mbps haalt kan je dan eens een andere internetkabel of een ander apparaat om te testen gebruiken?

Beide heb ik al geprobeerd , heeft geen effect.

Reputatie 7
Badge +15

@HarryWoude 

Kan je eens inloggen op de Zyxel router door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat? In het overzicht klik op > naast systeeminformatie en plaats daarvan een screenshot.

@HarryWoude

Kan je eens inloggen op de Zyxel router door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat? In het overzicht klik op > naast systeeminformatie en plaats daarvan een screenshot.

Oké ga ik doen zodra ik weer thuis ben.

thx.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HarryWoude, welkom op onze Community!

Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een monteursafspraak hebt ingepland. Wil je ons hiervan op de hoogte houden als de monteur langs is geweest? 

Monteur is geweest, Modem vervangen. probleem opgelost.

Reageer