Trage internet

  • 8 June 2022
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Hoi! Ik heb last van een trage internet snelheid, ondanks dat ik een 100mbt snelheid abo heb. Ik heb meerdere malen getest bekabeld en zonder kabel. Ik heb zelf de modem reset en opnieuw alles geïnstalleerd. Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan oplossen de snelheid komt namelijk niet boven de 7mbt. Helaas is tmobile klantenservice tot 18:00 te bereiken. 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Deip90 

Heb je een glasvezel of DSL aansluiting?

Meet de snelheid bekabeld rechtstreeks met de modem en gebruik de Ookla speedtest app. Probeer ook eens met meerdere testservers te testen en misschien met een ander apparaat.

 

De telefonische klantenservice is wanneer je belt voor T-Mobile voor Thuis, van maandag tot en met zaterdag, tot 22:00 uur bereikbaar.

 

 

 

Soms is het niet nodig om te bellen en kan je via het forum verder op weg geholpen worden.

 

Een reset heeft dus niet geholpen, hoe en waarmee heb je de snelheid getest?

De snelheid moet namelijk getest worden op een computer of laptop, voor Windows kan je deze hier downloaden. Gebruik je een apparaat met MacOS, dan vind je deze hier. Speedtests via browsers en via Wi-Fi verbindingen zijn niet betrouwbaar.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Deip90 slechte bekabeling of bridgetap kan zorgen voor een trage verbinding.

Zou je eens een foto kunnen maken ?