Beantwoord

Tussenversterker

  • 13 August 2018
  • 2 reacties
  • 354 Bekeken

ik heb 2 huiscomputers een in de huiskamer, waar ook de kastjes van t-mobile staan voor tV ,telefoon en bedraade computer , en een draadlozecomputer in de slaapkamer. die in de slaapkamer is beduidend langzamer, dus ik had graag een versterker geplaats hebben.
dan lijkt mij het probleem te zijn opgelost.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 13 August 2018, 21:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @oke14oke,

Dat kan heel goed. WiFi is namelijk sterk afhankelijk van de omgeving.
In het topic Help, mijn wifi valt weg! Staan de tips om je wifi beter te maken.
Lukt het niet dan kan het ook nog op afstand geprobeerd worden. Mocht blijken dat de snelheid op de verdieping van het modem en 1 boven of onder het modem niet boven de 10Mbit uit komt dan heb je recht op een GRATIS WiFi service. Is dit probleem ergens anders bijvoorbeeld op zolder of in de tuin, of je wil snelheden boven de 10Mbit halen dan kan je dit doen door bijvoorbeeld zelf een router te plaatsen. Zelf gebruik ik bijvoorbeeld een TP-Link Archer C7 en heb in mijn hele huis goed internet. lukt het niet om het zelf te installeren dan kan er ook een betaalde WiFi service aanvragen via Guidion. de kosten bedragen dan 55 euro exclusief materiaal.
Reputatie 4
Hi @oke14oke,

Allereerst natuurlijk hartstikke goed dat je dit topic hebt geplaatst. De eerste stap naar een betere Wifi verbinding is al gezet! Je kunt inderdaad zelf, zoals @Hidden.nld ook aangeeft, alvast gemakkelijk een aantal stappen doorlopen, die er vaak voor zorgen dat jouw Wifi verbinding een heel stuk beter gaat werken. Vooral het aanpassen van het Wifi kanaal verricht vaak wonderen! Mocht dat niet zo zijn, dan staan wij van de klantenservice natuurlijk altijd voor je klaar! Je hebt dan recht op onze Wifi service. Wij doen uiteraard altijd ons uiterste best voor jou, zodat ook jij kunt genieten van een razendsnelle internetverbinding. Laat je het mij even weten of dit gelukt is? Ik ga voor je duimen!😃

Reageer