Beantwoord

Type verbinding AON of GPON

  • 4 November 2021
  • 5 reacties
  • 833 Bekeken

Reputatie 3

Beste,

 

Gisteren de klantenservice opgebeld, maar die kon me niet helpen. Vandaar de vraag hier aan een medewerker; heb ik een AON of een (G)PON verbinding op mijn huisadres?

 

Alle overigen bedankt voor het meedenken, maar ik wil het graag bevestigd krijgen van een T-Mobile medewerker.

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 4 November 2021, 15:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hi @SAM_024 , 

 

Als je het Witte Hauwei kastje  hebt gehad is het GPON. Als je de zwarte CTS kastje hebt gehad is het AON (PtP) 

Reputatie 7

Hi @SAM_024, wat tof om te lezen dat je hier geïnteresseerd in bent! Ik heb het gelijk even voor je gecheckt om je meer duidelijkheid te geven. Jij hebt geen van beide, want jij hebt point to point (oftewel PtP) Fiber op jouw adres. Weet jij zo voldoende? Laat het gerust weten als ik je meer kan laten weten! 😁

Reputatie 3

Hi @Lisa ,

 

Als ik jouw verhaal en @TechRacing93 begrijp dan is Ptp gelijk aan AON. Op internet wordt dit ook bevestigd. Voor mij was het van belang omdat ik Fritzbox 5530 wil aanschaffen en deze werkt alleen op AON. Nu dit bevestigd is kan ik deze aanschaffen. 
 

bedankt beiden. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SAM_024 

P2P kan zowel GPON als AON zijn maar welke mediaconverter heb je?

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @SAM_024 1000Mbps word enkel geleverd op ODF en dus enkel op P2P. Je zou met zekerheid kunnen zeggen als een regio Gpon is. Maar je zou niet met zekerheid kunnen zeggen of een gebied aon is omdat de uitbreiding altijd gpon is

Nijmegen is oud odf dus overwegend aon echter bij uitbreiding in de pop gpon