Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3618 Bekeken


Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 3

Wij hebben gewoon gratis maand proef abbo genomen op een tv streaming service van NL die op de Samsungs staat haha. Heb je ook gelijk ff fox sport enz voor maandje, aangezien we toch moeten afwachten 😅🤷‍♂️

Reputatie 1

Zelfde probleem hier…. 

gelukkig doet het gewone kastje het nog, algoewel we die

sinds de AppleTV App niet meer gebruiken. 

Reputatie 1

Ik sluit me aan bij de overige reageerders. Stream stopt om de haverklap sinds update (geluid loopt wel door). TV box nooit uitgepakt omdat de Apple TV app een volwaardig alternatief biedt. Komt hopelijk snel weer goed. 

Reputatie 2

Zie dat er gisteren (21 december) een update heeft plaatsgevonden, v 1.3.4.

TV Mobile App afgesloten, Apple TV herstart…. maar helaas nog steeds exact dezelfde irritante problemen. ‘T Zou fijn zijn als T-Mobile ons op de hoogte houdt.

Dit moet niet te lang duren wat mij betreft, tv-kijken is nu gewoon niet te doen. Anders stappen we maar over naar een ander alternatief, iets wat ik liever niet wil ben al jaren T-Mobile fan, zelfs nog uit het Knipr tijdperk.

 

Reputatie 1

Versie 1.3.4 lost het probleem inderdaad niet op. App nogmaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. 

Reputatie 2

Hier helaas hetzelfde probleem. Stream stopt bij wisselen van zender, of automatisch na 10 min met de vraag opnieuw in te loggen. Deïnstalleren en opnieuw installeren hielp ook niet. Graag update T-Mobile. Heb anders geen idee wat ik moet zonder tv met kerst aangezien we nergens heen mogen ;) geintje. Maar snel verhelpen zou enorm gewaardeerd worden. 

Reputatie 7

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

@Brian helaas niet. 

 

Initieel leek het in orde. Na een tijdje weer De melding er is iets mis gegaan , de tv dienst is tijdelijk niet beschikbaar met de code 32999. Daarna verzoek om weer opnieuw met klantnummer en pincode aan te melden. Ik het de privacy settings aangepast en de app opnieuw geïnstalleerd overigens. Ook nog een restart gedaan van Apple TV. Daarna ook nog bij schakelen naar andere zender als het weer even werkt code 32751

Reputatie 1

@Brian @sloewy ik krijg ook nog steeds de melding. Precies hetzelfde als @sloewy , het lijkt eerst goed te gaan, maar na een tijdje weer de melding. Heb zelfs de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ipv stap 2 te volgen

Reputatie 1

Ik heb de aanwijzingen opgevolgd en kijk nu al drie kwartier zonder onderbreking. Voor mij lijkt dit de oplossing te zijn. Nou was ik nooit eerder bij de trackinginstellingen geweest en geen van de andere apps heeft een andere instelling nodig dan de standaardinstelling (niet volgen). Ook bij de vorige versie van de TV-app was het kennelijk niet nodig. Misschien kunnen een paar zinnetjes worden gewijd aan het waarom van deze ingreep. 

Reputatie 2

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Het leek zo waar goed te gaan. Had ook in de Account Instellingen de naam van mijn apparaat gewijzigd aangezien de wijziging daarvan voorheen ook tot een error leidde. Dit ging goed en gewijzigd van “Apple TV” naar “Apple TV Woonkamer”. Kon vervolgens door alle programma’s heen scrollen en was bijna helemaal blij totdat de foutmelding weer verscheen zoals hierboven ook wordt bevestigd. Nogmaals mijn Account Instellingen gechecked en de naam van het apparaat was weer teruggezet naar “Apple TV”.

Dus helaas nog steeds geen oplossing 😠

Hier ook nog steeds hetzelde probleem. Mogelijke oplossing uitgevoerd maar probleem blijft hetzelfde. Nog steeds om de zo veel minuten opnieuw inloggen. Is niet weekbaar zo. 

Reputatie 2

Helaas werkt de voorgestelde oplossing niet, lees elke 10 minuten opnieuw inloggen. Wordt erg gewaardeerd hier thuis op kerstavond, 10 min Robert en daarna weer zwart scherm, afstandsbediening zoeken en 10 minuten boze vrouw. Goed bezig team T-Mobile. 
(geintje natuurlijk)
 

Hoop nog steeds op een fix vanuit jullie kant, al ben ik bang dat door de afwezigheid van het personeel bij Apple tot 27 december app updates geen optie zijn. 

Reputatie 1

Humm, ik kan de tracking niet ‘aan’ zetten. De optie is greyed out (staat op ‘Uit’) en niet te selecteren. Geen idee waarom. Iemand een suggestie? Kan via Google weinig over vinden,


Toevoeging; de Apple TV waarop het niet werkt, werkt met het Apple ID van mijn zoon (<18jr). De Apple TV die wel werkt, werkt met mijn eigen Apple ID. Wellicht dat het niet kunnen selecteren van de privacy setting daar mee te maken heeft. Zal het morgen even met mijn ID proberen op zijn Apple TV.

.

Reputatie 1

Humm, ik kan de tracking niet ‘aan’ zetten. De optie is greyed out (staat op ‘Uit’) en niet te selecteren. Geen idee waarom. Iemand een suggestie? Kan via Google weinig over vinden,


Toevoeging; de Apple TV waarop het niet werkt, werkt met het Apple ID van mijn zoon (<18jr). De Apple TV die wel werkt, werkt met mijn eigen Apple ID. Wellicht dat het niet kunnen selecteren van de privacy setting daar mee te maken heeft. Zal het morgen even met mijn ID proberen op zijn Apple TV.

.

Apple TV van mijn zoon even omgezet naar mijn eigen Apple ID. Na het opnieuw opstarten van de Apple TV kon ik de privacy setting wel ‘aan’ zetten. Blijkbaar dus leeftijd gebonden. 

T-Mobile app verwijderd en de Apple TV nogmaals opnieuw opgestart. Daarna de T-Mobile app opnieuw geïnstalleerd en aangegeven dat het kijkgedrag bijgehouden mag worden. Tv kijken gaat nu al uren probleemloos, lijkt voor ons dus de oplossing.

Reputatie 1

Ook bij mij geen oplossing, ik krijg nog steeds diverse foutcodes voorgeschoteld. Met TV Anywhere is TV kijken op dit moment gewoon niet mogelijk.

Ik vind het onvoorstelbaar dat zo vlak voor de feestdagen (veel kijkers) zo'n grote software release op productie is gezet. Deze release is onvoldoende getest.

Voor mij is het TV Nowhere geworden en ik verwijder de app van mij Apple TV en zie volgende jaar of er een goed werkende versie komt.

Grtz. TVboerke

 

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Helaas, dit werkt niet.

Sinds de update heeft de app op mijn Apple TV foutcodes 32751 en 32999. Na ca. 5min kijken komen deze naar boven. Tracking privacy setting ingesteld volgens advies & app volledig gesloten, lost het niet op.

Kan deze update worden teruggedraaid, tot het probleem is opgelost?

Reputatie 1

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Dit heeft het probleem helaas NIET verholpen. Graag een echte oplossing nu.

Hier ook hopende op een wel werkende oplossing! Reguliere kastje is al terug en dus geen optie. Tot voorheen zeer tevreden over de app maar de vrouw heeft het al over overstappen. 
Zo’n slechte update had niet gemogen. 

  1. Ik snap niet waarom deze update niet goed is getest 2. Als je merkt dat het niet werkt rol je de update dan niet terug??
Reputatie 7

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

Reputatie 1

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

Bij stap 3 heb ik na het verwijderen van de app eerst de Apple TV opnieuw opgestart alvorens de app opnieuw te installeren. 
 

App draait hier nog steeds goed, geen issues meer gehad (afkloppen).

Reputatie 2

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

De rest dus niet Brian, als je de eerdere berichten goed leest. Natuurlijk volgen we ook de andere gebruikers en kijken wat zij doen. Kortom: ik heb alle stappen nogmaals doorlopen maar geen succes. Dus neem de rest van de gebruikers serieus, dit is simpelweg waardeloos.

Hier ook de bevestiging dat ik de aangegeven stappen in volgorde heb verricht. Maar helaas zonder resultaat. 10 minuten kijken zonder foutmelding zit er niet meer in. :(

Reageer