Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3629 Bekeken


Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 2

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

Brian,

 

het kan toch niet zo zijn dat ik een optie scherm krijg waarin ik kan aangeven of kijkgedrag mag worden bijgehouden, en dat ik verplicht ben om dit te accepteren omdat ik anders geen gebruik kan maken van de app? Dit zegt toch genoeg dat als je bij het keuzescherm tracking aanzet (binnen de app) dat het dan wel blijft werken. Klinkt als een software fout waarin de keuze voor niet bijhouden ervoor zorgt dat je weer wordt uitgelogd. Anders dan het accepteren dat jullie mijn kijkgedrag niet mogen bijhouden heb ik alle stappen doorlopen en werkt de app voor geen meter. (Eke 10 min inloggen). Kom alsjeblieft met een oplossing ipv het voorstellen van workarounds, die vanuit privacy oogpunt onacceptabel zijn. 

@Brian. Ik heb al eerder aangegeven dat ik de app volledig heb verwijderd met de juist tracking settings op de Apple TV aan zoals aangegeven...vervolgens de tv anywhere app opnieuw geïnstalleerd en de Apple TV met restart ...zonder resultaat helaas. Dus die werkt niet hier ...

Reputatie 1

Hier werkt de workaround met of zonder app verwijderen ook niet. 
ik snap dat een software update op zich laat wachten, maar waarom niet terug gaan naar de vorige versie van de app?

ik weet niet hoe het is voor andere gebruikers, maar voor ons is de AppleTV App de standaard manier van TV kijken, aangezien we eigenlijk alles met de AppleTV doen. Het Animo kastje is wat omslachtiger te gebruiken en ook langzamer. 
 

ik ben het ook eens met een van de eerdere opmerkingen van iemand dat ik tracking aan moet aanzetten om TV te kijken niet helemaal is zoals het hoort. Ik snap dat het als tijdelijke workaround wordt voorgesteld, maar toch. 
 

dus, kan de vorige versie terugkomen tot er een werkende nieuwe is? 

Reputatie 1

@Brian ik ben het helemaal eens met @Jevadebo. Als er niet per direct een fix (in de vorm van een update) beschikbaar is, zet het gewoon terug naar een oudere versie. Ik weet dat het niet moeilijk is om gewoon een oudere versie te pakken en die live te zetten. Ik ben zelf namelijk software (iOS) developer

@Brian we hebben weer een nieuwe foutmelding. Getdrmservercert’s ...gevolgd door een reeks nummers ...is not defined. Daaronder moet ik op bevestigen drukken en dan weer opnieuw inloggen met klantnummer en mijn pincode ....en nu start de app helemaal niet meer op! En geeft foutmelding met code 32751. En als ik blijf proberen ook nog melding : er is iets mis gegaan met code 25002. Zelf melding toegang geweigerd..?!! En op mijn iPhone nu ook geen werkzame app meer met network error code 326628. Kan niet waar zijn dit?!😬🙈

Reputatie 2

Is nu nog dramatischer geworden. Wordt uit de TV-app gegooid, scherm op zwart, toegang geweigerd, netwerkverbinding vernieuwen (dit terwijl er gewoon verbinding is). Kortom: een groot drama dat alleen maar erger lijkt te worden. App voor de 5e keer verwijderd, opnieuw gedownload, geinstalleerd en niks, maar dan ook niks werkt. 

En geen enkele response van t-mobile. Ik geef het tot 1 januari de tijd. Ik heb dit 13 dagen geleden reeds gemeld.

Hier hetzelfde probleem ...

Problemen worden groter T-mobile … zelfde als bij de andere community leden. Wordt nu ook uit de tv app gegooid … beeld op zwart … geen verbinding (Wifi werkt uitstekend … continu foutmelding “Er is iets misgegaan (25005). 

Reputatie 7

Hoi @Timmanj, @arnevanveen, @Alfaedje, @sloewy,

 

Op dit moment is er een probleem met TV en TV Anywhere. We werken hard aan een oplossing. 

 

Houd dit topic in de gaten voor updates:

Reputatie 2

Probleem dat er helemaal geen TV verbinding is, is inderdaad opgelost. Oorspronkelijke probleem van continue opnieuw moeten inloggen, de kern van dit topic, doet zich nog steeds voor, dus wat dat betreft staan we na 14 dagen nog steeds zonder oplossing.

Reputatie 1

Hoi @Timmanj@arnevanveen@Alfaedje@sloewy,

 

Op dit moment is er een probleem met TV en TV Anywhere. We werken hard aan een oplossing. 

 

Houd dit topic in de gaten voor updates:

@Sander 

 

fijn, maar kun je ervoor zorgen dat het andere probleem wordt opgelost. Zet in hemelsnaam een oude versie van de app online zodat iedereen weer normaal TV kan kijken via AppleTV. 
 

Dank je en fijne jaarwisseling!

Reputatie 1

Dit begint nu wel echt belachelijk te worden, ik kijk alleen via AppleTV (heb geen decoder) en kan nu op twee van de drie TV’s niet normaal naar T-Mobile TV kijken.

Zet aub dan zo snel mogelijk de oude App weer terug.

Dit is onacceptabel! Nu geen flut antwoorden, ik begin mijn geduld echt te verliezen.

Reputatie 1

@Brian @Sander sinds de meeste mensen hier (inclusief mezelf) nog geen oplossing hebben, kan deze topic als niet beantwoord worden gemarkeerd?

Heb zelf trouwens een maand NLZiet genomen als tijdelijke oplossing. Sinds ze een maand proefperiode hebben. Sinds T-Mobile het op het moment niet goed voor elkaar heeft. Misschien hebben alle software ontwikkelaars bij T-Mobile al vakantie genomen?

Reputatie 2

Helaas nog steeds hetzelfde probleem. Breng aub een update voor de app uit waar het login scherm probleem wordt opgelost. Zowel met kerst als nu elke 10 min opnieuw opstarten. Wordt er gek van. 

Reputatie 3

Werkt nog niet hoor 😩

Reputatie 2

Misschien moeten meer gebruikers geregeld klagen om de aandacht te krijgen van de mensen bij t-mobile die nog wel aan t werk zijn.

Al twee weken lang dezelfde problemen na de app update, zonder dat iemand binnen t-mobile hier serieus op ingrijpt. Het kan toch niet zo zijn dat je een foutieve update pushed en dan twee weken vakantie gaat vieren… 

Een update vanuit t-mobile zou wenselijk zijn. Tijdslijnen, verwachting managen, vooruitgang delen.…

Ongeacht dat wellicht maar een klein aantal abonnees volledig afhankelijk is van de Apple TV app (om welke reden dan ook) betekent niet dat deze groep minder aandacht verdiend. 

Ik kies al jaren T-Mobile om de technische voorsprong die jullie continue boeken. Echter door dit soort knullige acties verliezen jullie onderhand wel mijn vertrouwen. (ondertussen: weer zwart scherm, “er is iets mis gegaan” de tv dienst is tijdelijk niet beschikbaar. (32999). Ondertussen gaat audio wel gewoon door. Bij het bevestigen van het zwarte scherm dienen de login gegevens weer bevestigd te worden, start de tv stream opnieuw op en kunnen we weer 10 min kijken…) device: Apple TV 4K. 

Ook hier nog altijd problemen, waardeloos dat dit zo langmoet duren.

Reputatie 1

Hallo T-Mobile,

 

Is er al nieuws om dit probleem op te lossen? Ik vind het eigenlijk wel welletjes nu. We zitten hier al weken mee. Dit is geen test omgeving, maar een commercieel product dat gewoon niet werkt. Kom aub met een oplossing!

 

Jeroen 

@Brian @Sander inderdaad duurt het wel erg lang en ik ben het niet ook eens dat deze topic als beantwoord staat. Is het niet zolang er geen oplossing is. Waar staan jullie nu !? Graag update !

Reputatie 2

Ik sluit mij hierbij aan. Graag een update. 

Hallo T-mobile, graag een update!!!!!

Ik verneem ook graag een update met wat de stappen en verwachtingen zijn. Dit duurt echt te lang!

Reputatie 2

Beste T-Mobile,

 

Sinds 21 december heeft een groep van jullie klanten last van de toen verspreide Apple TV update. Tot op heden is er nog geen serieuze actie ondernomen om deze groep weer te voorzien van een werkende oplossing. Brian heeft eenmaal een tip gegeven, die alle privacy schaad, en geen oplossing betrof, maar een workaround die uiteindelijk niet werkt. Elke 10 min of bij het bladeren door de tv gids klapt de applicatie terug naar het inlog scherm. Dit is niet te doen. Elke avond ruim 15 tot 20 keer inloggen. 
 

Hoop dat jullie je kunnen voorstellen dat dit rondom de feestdagen al niet prettig was, laat staan dat dit na de kerstdagen niet serieus door jullie wordt opgepakt. Ik vind dit echt onacceptabel. Jullie hadden op z’n minst de update kunnen terug draaien en communicatie op peil houden met de klanten die hier last van hebben. Feit blijft dat jullie tot op heden geen stappen en verdere communicatie ondernomen hebben. 
 

Misschien moeten we het eens breder trekken, compensatie, media, escalatie? Het is belachelijk dat er zo laks omgegaan wordt met klanten die juist gebruik maken van jullie apps ipv de ouderwetse tv kastjes. 

Reputatie 1

@Brian @Sander ik ben het 100% eens met @RicoW . Er had op zijn minst 2 dagen geleden (maandag) een reactie van een t-mobile medewerker kunnen komen in deze topic om aan te geven wat de huidige status is. Dit maakt de app onbruikbaar voor veel gebruikers die het hebben laten merken in deze topic alleen al. Waarschijnlijk zijn er vele die niet in deze topic vocaal zijn geweest die er ook last van hebben. 
 

Dat gezegd, weet ik zelf dat het terugzetten van code naar een oudere versie en dat live zetten in de meeste gevallen niet moeilijk is om te doen. (Sinds ik zelf software developer ben). 
 

 

Reputatie 7

Hi allemaal,

 

Weet dat ik dit zowel hier op de community als aan onze techkant monitor. We hebben dit in onderzoek en willen dit zo snel mogelijk oplossen. Zodra ik concrete updates heb, zal ik die hier direct posten. 

Reageer