Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3618 Bekeken

Reputatie 2

Er is net een update uitgevoerd, maar krijg nu telkens de melding dat TV-dienst tijdelijk niet beschikbaar is. (32999). Dat bevestig ik en vervolgens krijg ik het inlogscherm met mijn gegevens. Dit is vooringevuld met mijn gegevens en dat bevestig ik. Daarna keer ik weer terug bij de uitzending.

Probleem is dat ik de melding ongeveer elke 10 minuten opnieuw krijg en dus nu uitermate verstorend werkt. Graag een reactie en of een fix.

Heb de TV app al gesloten op de Apple TV, de Apple TV herstart en het model herstart. Niks helpt dus het lijkt toch echt een bug in de app te zijn.

icon

Beste antwoord door Sander 10 January 2021, 12:55

Bekijk origineel

91 reacties

Wij hebben na de update hetzelfde probleem op de Apple TV. Naast de foutcode 32999, krijgen wij ook telkens de code 32751 te zien. Wij hebben naast wat hierboven staat, ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit werkt ook niet.

Reputatie 2

Wij hebben na de update hetzelfde probleem op de Apple TV. Naast de foutcode 32999, krijgen wij ook telkens de code 32751 te zien. Wij hebben naast wat hierboven staat, ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit werkt ook niet.

Klopt, die andere code krijgen wij ook. Kortom, bevestigd de diagnose. Hopelijk morgen een update vsn de app als ze deze community in elk geval een beetje bijhouden

Reputatie 6
Badge +3

Heb helaas het zelfde probleem na de update. 

Reputatie 2

Correctie, maar drukte per ongeluk op de verkeerde knop, maar topic is niet beantwoord.

Reputatie 7

Hi all, we gaan hier mee aan de slag, dank voor de melding! Even ter controle, het gaat dus om de update van T-Mobile TV/TV Anywhere waardoor jullie nu een foutmelding te zien krijgen bij het inloggen via Apple TV? Voor de volledigheid, een complete restart heeft geen effect? 

Reputatie 6
Badge +3

Hi all, we gaan hier mee aan de slag, dank voor de melding! Even ter controle, het gaat dus om de update van T-Mobile TV/TV Anywhere waardoor jullie nu een foutmelding te zien krijgen bij het inloggen via Apple TV? Voor de volledigheid, een complete restart heeft geen effect? 

De foutmelding komt gewoon tijdens het Tv kijken. Als je op Ok klikt wordt je naar de inlog gestuurd, kan je weer inloggen en verder kijken tot dat de melding weer komt. 

Ik krijg de foutcode 32999 ook steeds en moet opnieuw inloggen. Het vreemde is dat wij in huis 3 apple tv’s hebben en op 1 krijg ik deze foutcode sinds 2 dagen. Op de andere 2 apple tv’s hebben wij er geen last van. Op de apple tv waar we de problemen mee hebben kunnen we geen live tv kijken en ook niet kijken wat we opgenomen hebben. Het vreemde is dat bij live tv kijken we de foutcode krijgen, geen beeld hebben maar het geluid van de uitzending blijft wel gewoon doorgaan.

Reputatie 2

Hi all, we gaan hier mee aan de slag, dank voor de melding! Even ter controle, het gaat dus om de update van T-Mobile TV/TV Anywhere waardoor jullie nu een foutmelding te zien krijgen bij het inloggen via Apple TV? Voor de volledigheid, een complete restart heeft geen effect? 

Complete restart heeft geen enkel effect. Feitelijk werkt niets dus moet vanuit de app zelf komen. Hoogst irritant, maakt kijken zeer irritant en terugkijken volledig onmogelijk. Graag zsm oplossing.

Reputatie 1

Ik heb exact hetzelfde probleem met TV-Anywhere op AppleTV. Ieder keer een foutcode en opnieuw inloggen. Dit is echt niet te doen.

Het lijkt sinds de laatste update (15-12) te zijn ontstaan.

Ik heb al een herstart gedaan, App opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft aanwezig.

ook hier foutcode (32999) sinds apple tv update tvOs 14.3 

 

Reputatie 3

Zelfde hier foutcode 32751 

 

Hier hetzelfde probleem met melding : “er is iets misgegaan. Tv dienst tijdelijk niet beschikbaar. Met dan bevestigen daaronder om uit te komen bij opnieuw inloggen met klantnummer en pincode. Zoals hierboven dus  Ook Twee verschillende codes 32999 en code 32751. TvOS 14.3 maar voor de update al hetzelfde probleem als alle anderen. Gaat tijdje goed maar bij schakelen naar andere zender of na een paar minuten op dezelfde zender gaat het mis. De tv anywhere app al minstens 10 x opnieuw geïnstalleerd en de Apple TV en WiFi routers meerdere keren reset. Van de 2 Apple TV s in huis slechts met 1 Apple TV een probleem. Zeer irritant 😬Graag zsm oplossing! 

Reputatie 3

@sloewy Zal wel aan de t mobile app liggen aangezien ze er mee bezig geweest zijn :P

Reputatie 1

Het probleem zit blijkbaar niet bij alle AppleTV’s.

Ik heb boven nog een tweede Apple TV, ook de 4K met TVOS14.3 en de TV-Anywhere App van 15-12, die heeft het probleem NIET.

Dus twee identieke Apple TV 4K’s, zelfde TVOS versie, zelfde TV-Anywhere app versie en 1 heeft het probleem en de ander niet?

Ik heb ze maar even verwisseld om beneden zonder problemen TV te kijken.

Heel vreemd.

Reputatie 3

Hmmm verschillende settings, privacy rechten blabla? weet het allemaal niet meer :joy:

Reputatie 1

Privacy settings en overige settings zijn helemaal gelijk aan elkaar.

Het lijkt er op dat de AppleTV App die problemen geeft, zich iedere keer reset. Als ik de naam aanpas (onder account=>instellingen=>naam apparaat) dan springt de naam na het optreden van het probleem weer terug naar standaard AppleTV(ipv de door mij opgegeven naam).

Bij de Apple TV zonder problemen, blijft de aangepaste naam gewoon staan.

Hier idem, zelfde probleem na de update, op 1 Apple TV 4K de foutcode 32751. De overige twee Apple TV 4K kastjes, laten dit euvel (gelukkig) niet zien. Alles is up-to-date .. laatste versies geinstalleerd.

 

 

Privacy settings en overige settings zijn helemaal gelijk aan elkaar.

Het lijkt er op dat de AppleTV App die problemen geeft, zich iedere keer reset. Als ik de naam aanpas (onder account=>instellingen=>naam apparaat) dan springt de naam na het optreden van het probleem weer terug naar standaard AppleTV(ipv de door mij opgegeven naam).

Bij de Apple TV zonder problemen, blijft de aangepaste naam gewoon staan.

Dit inderdaad hier geprobeerd en exact hetzelfde.

Echter: voordat ik de naam van mijn apparaat had aangepast kreeg ik steeds de foutmelding 32999. 

nadat ik na het lezen van bovenstaande de naam van het apparaat heb aangepast is dit foutmelding 32751.

 

Ook hier sinds enkele dagen hetzelfde irritante probleem, zou fijn zijn als T-mobile dit snel opgelost heeft.

Reputatie 1

Ik gebruik de Apple TV als hoofd apparaat om tv te kijken. Ik krijg hierop de foutmelding 32751. En moet daarna opnieuw inloggen. De gegevens zijn hierbij wel vooraf ingevuld. Ik krijg de melding ongeveer om de minuut, waardoor tv kijken bijna onmogelijk is. 

Ik heb de app al geprobeerd van de Apple TV af te gooien en opnieuw te installeren. Wat het probleem niet op

lost.

 

Hier ook sinds enkele dagen hetzelfde probleem met dezelfde foutcodes. Hopelijk wordt dit snel opgelost aangezien wij maar 1 Apple TV hebben (4e gen. model A1625).

Reputatie 3

Wordt de t-mobile box tevoorschijn halen binnenkort als ze niet snel een oplossing vinden, gebruik de app namelijk ipv de box.

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem. Ook wij gebruiken enkel de Apple TV app, geen decoder meer. Twee Apple TV’s in huis: één werkt, de andere niet meer (inlogprobleem). Hopelijk wordt het snel opgelost.

Reputatie 1

Hoi, als ik de Apple TV wil wisselen van profile, dan wordt er om een pincode gevraagd, blijkbaar een andere pin dan die word gebruikt om in te loggen op TV Anywhere. Ik krijg foutmelding 32751, Failed to switch the profile. De App verwijderd en opnieuw installeren helpt niet. Ik kan me niet herinneren dat ik een pincode hiervoor heb aangemaakt en kan de pin ook niet resetten. Gevolg is dat ik geen TV kan kijken met de app. Graag advies wat te doen 🥴

Grtz. Tvboerke

 

Update Apple TV restart gegeven en kan nu weer met mijn "main" pin van profile wisselen 🤯🙋

 

oh wat nu weer🤬 kort TV kunnen kijken, 10 minutes ofzo en nu toch weer een foutmelding 32571 Failed to play the content.

 

Graag advies wat te doen 🥴

 

Met de tweede Apple TV inmiddels ook hetzelfde probleem. Nu dus helemaal geen tv anywhere app die werkt op een vd Apple TV’s meer in huis …🙈😬 

Reageer