Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3629 Bekeken

Reputatie 2

Er is net een update uitgevoerd, maar krijg nu telkens de melding dat TV-dienst tijdelijk niet beschikbaar is. (32999). Dat bevestig ik en vervolgens krijg ik het inlogscherm met mijn gegevens. Dit is vooringevuld met mijn gegevens en dat bevestig ik. Daarna keer ik weer terug bij de uitzending.

Probleem is dat ik de melding ongeveer elke 10 minuten opnieuw krijg en dus nu uitermate verstorend werkt. Graag een reactie en of een fix.

Heb de TV app al gesloten op de Apple TV, de Apple TV herstart en het model herstart. Niks helpt dus het lijkt toch echt een bug in de app te zijn.

icon

Beste antwoord door Sander 10 January 2021, 12:55

Bekijk origineel

91 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sjorscremers, de streamkwaliteit die we kunnen leveren op de TV Anywhere stream ligt op 1080i/60 hz. Omdat dit niet op alle TV’s even goed verloopt, kun je de kwaliteit echter handmatig instellen op de volgende manier:

Streamingkwaliteit instellen

  1. Open een willekeurige zender; 
  2. Klik op het trackpad van de afstandsbediening van Apple TV; 
  3. Het opties menu verschijnt > kies 'Kwaliteit'
  4. Stel de gewenste (evt. lagere) kwaliteit in; 
  5. Klik twee op de 'menu'-knop van de afstandsbediening van Apple TV. 

Is het beeldkwaliteit op de Apple TV gelijk aan de TV box?

Reputatie 2

Werkt sinds de update als een zonnetje. Helemaal top. Geen klachten meer gehad. 

Reputatie 7

Yes! Dank jullie wel voor de terugkoppeling! Heel blij mee dat het nu is opgelost en iedereen weer als vanouds kan genieten van TV Anywhere op Apple TV. Community bedankt!

Reputatie 1

Geweldig! App versie 1.3.5 heeft bij mij ook alle problemen opgelost. Ik kan weer met alle AppleTV’s kijken.

Heel erg blij mij, dank jullie wel.

Reputatie 2

Update 1.3.5 lijkt het probleem inderdaad te verhelpen. Top! Komende dagen verder kijken of t goed blijft werken, zal dan ook over een paar dagen een definitieve update plaatsen. 

Reputatie 2

Update gisteravond geinstalleerd. Gelukkig, hetwerkt, rust teruggekeerd. 

Reputatie 1

Fijn dat er eindelijk een oplossing is. 
ik heb de beta versie een dag of twee geleden geinstalleerd en die werkt gelukkig ook goed!

Reputatie 1

Afgelopen nacht is 1.3.5 geïnstalleerd. Bij deze update gaat het om oplossingen voor de beruchte foutmeldingen.

Bij mij werkte de workaround met de trackinginstellingen, maar die heb ik nu weer teruggezet in de verwachting dat die noodgreep niet meer nodig is. Goed nieuws: je kunt die optie in de systeeminstellingen inderdaad weer uitzetten. Mooi!

Reputatie 1

@Sander zo te zien lost de update het probleem op. Heb in ieder geval tot nu toe niet opnieuw hoeven inloggen

Reputatie 7

Herstel: Deze update zal algemeen beschikbaar komen. 

Reputatie 7

Update: Ik heb iedereen die zich gemeld heeft in dit topic aangemeld voor een snelle oplossing. Zodra ik meer informatie heb wanneer deze doorgevoerd wordt, laat ik het weten. 

 

@TimH8 @RicoW @Jevadebo 

 

Van jullie heb ik geen gegevens. Als jullie meegenomen willen worden, willen jullie dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) sturen? Dan voeg ik jullie toe! 

Reputatie 7

Oeps! Deze aanpassing heeft Brian al eerder gecommuniceerd en bleek niet de oplossing. Mijn fout, excuus voor deze dubbele post. 

Reputatie 7

Dag allemaal!

 

Ik kan iets meer achtergrondinformatie geven. Apple heeft iets aangepast bij Apple TV waardoor de app niet meer kan connecten (binden) met het MAC adres van het apparaat. Als je de privacy options uit hebt staan kan onze app geen verschil meer zien tussen de verschillende Apple TV's wat resulteert in een foutmelding. Daarom wil ik graag het volgende proberen:

 

1. Turn on the privacy permissions of the device:
Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again."

Let op: we zijn nog niet helemaal overtuigd dat dit het probleem 100% oplost. Daarom hoor ik graag wat jullie ervaringen zijn na het aanpassen van deze instelling.  :fingers_crossed:

 

 

Reputatie 1

@Sander hebben jullie nog software ontwikkelaars nodig om dit op te lossen? Ik wil het wel een paar avonden of weekend wagen. Tegen een kleine vergoeding natuurlijk :P

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit meer dan 3 week moet duren. 

Reputatie 2

Inmiddels 20 dagen sinds mijn eerste bericht, ben er wel klaar mee om mijn gezin continue te moeten helpen elke 10 minuten en het geklaag aan te moeten horen. Ik geef het tot dit weekend en anders ben ik klaar met de TV-dienst van T-mobile. Helaas want ben al sinds jaren tevreden over T-mobile (mobiel, tv, internet).

Reputatie 7

Hi allemaal,

 

Weet dat ik dit zowel hier op de community als aan onze techkant monitor. We hebben dit in onderzoek en willen dit zo snel mogelijk oplossen. Zodra ik concrete updates heb, zal ik die hier direct posten. 

Reputatie 1

@Brian @Sander ik ben het 100% eens met @RicoW . Er had op zijn minst 2 dagen geleden (maandag) een reactie van een t-mobile medewerker kunnen komen in deze topic om aan te geven wat de huidige status is. Dit maakt de app onbruikbaar voor veel gebruikers die het hebben laten merken in deze topic alleen al. Waarschijnlijk zijn er vele die niet in deze topic vocaal zijn geweest die er ook last van hebben. 
 

Dat gezegd, weet ik zelf dat het terugzetten van code naar een oudere versie en dat live zetten in de meeste gevallen niet moeilijk is om te doen. (Sinds ik zelf software developer ben). 
 

 

Reputatie 2

Beste T-Mobile,

 

Sinds 21 december heeft een groep van jullie klanten last van de toen verspreide Apple TV update. Tot op heden is er nog geen serieuze actie ondernomen om deze groep weer te voorzien van een werkende oplossing. Brian heeft eenmaal een tip gegeven, die alle privacy schaad, en geen oplossing betrof, maar een workaround die uiteindelijk niet werkt. Elke 10 min of bij het bladeren door de tv gids klapt de applicatie terug naar het inlog scherm. Dit is niet te doen. Elke avond ruim 15 tot 20 keer inloggen. 
 

Hoop dat jullie je kunnen voorstellen dat dit rondom de feestdagen al niet prettig was, laat staan dat dit na de kerstdagen niet serieus door jullie wordt opgepakt. Ik vind dit echt onacceptabel. Jullie hadden op z’n minst de update kunnen terug draaien en communicatie op peil houden met de klanten die hier last van hebben. Feit blijft dat jullie tot op heden geen stappen en verdere communicatie ondernomen hebben. 
 

Misschien moeten we het eens breder trekken, compensatie, media, escalatie? Het is belachelijk dat er zo laks omgegaan wordt met klanten die juist gebruik maken van jullie apps ipv de ouderwetse tv kastjes. 

Ik verneem ook graag een update met wat de stappen en verwachtingen zijn. Dit duurt echt te lang!

Hallo T-mobile, graag een update!!!!!

Reputatie 2

Ik sluit mij hierbij aan. Graag een update. 

@Brian @Sander inderdaad duurt het wel erg lang en ik ben het niet ook eens dat deze topic als beantwoord staat. Is het niet zolang er geen oplossing is. Waar staan jullie nu !? Graag update !

Reputatie 1

Hallo T-Mobile,

 

Is er al nieuws om dit probleem op te lossen? Ik vind het eigenlijk wel welletjes nu. We zitten hier al weken mee. Dit is geen test omgeving, maar een commercieel product dat gewoon niet werkt. Kom aub met een oplossing!

 

Jeroen 

Ook hier nog altijd problemen, waardeloos dat dit zo langmoet duren.

Reageer