Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3629 Bekeken

Reputatie 2

Er is net een update uitgevoerd, maar krijg nu telkens de melding dat TV-dienst tijdelijk niet beschikbaar is. (32999). Dat bevestig ik en vervolgens krijg ik het inlogscherm met mijn gegevens. Dit is vooringevuld met mijn gegevens en dat bevestig ik. Daarna keer ik weer terug bij de uitzending.

Probleem is dat ik de melding ongeveer elke 10 minuten opnieuw krijg en dus nu uitermate verstorend werkt. Graag een reactie en of een fix.

Heb de TV app al gesloten op de Apple TV, de Apple TV herstart en het model herstart. Niks helpt dus het lijkt toch echt een bug in de app te zijn.

icon

Beste antwoord door Sander 10 January 2021, 12:55

Bekijk origineel

91 reacties

Reputatie 7

Yes! Dank jullie wel voor de terugkoppeling! Heel blij mee dat het nu is opgelost en iedereen weer als vanouds kan genieten van TV Anywhere op Apple TV. Community bedankt!

Reputatie 2

Probleem dat er helemaal geen TV verbinding is, is inderdaad opgelost. Oorspronkelijke probleem van continue opnieuw moeten inloggen, de kern van dit topic, doet zich nog steeds voor, dus wat dat betreft staan we na 14 dagen nog steeds zonder oplossing.

Reputatie 2

Helaas nog steeds hetzelfde probleem. Breng aub een update voor de app uit waar het login scherm probleem wordt opgelost. Zowel met kerst als nu elke 10 min opnieuw opstarten. Wordt er gek van. 

Reputatie 1

Hallo T-Mobile,

 

Is er al nieuws om dit probleem op te lossen? Ik vind het eigenlijk wel welletjes nu. We zitten hier al weken mee. Dit is geen test omgeving, maar een commercieel product dat gewoon niet werkt. Kom aub met een oplossing!

 

Jeroen 

@Brian @Sander inderdaad duurt het wel erg lang en ik ben het niet ook eens dat deze topic als beantwoord staat. Is het niet zolang er geen oplossing is. Waar staan jullie nu !? Graag update !

Reputatie 2

Misschien moeten meer gebruikers geregeld klagen om de aandacht te krijgen van de mensen bij t-mobile die nog wel aan t werk zijn.

Al twee weken lang dezelfde problemen na de app update, zonder dat iemand binnen t-mobile hier serieus op ingrijpt. Het kan toch niet zo zijn dat je een foutieve update pushed en dan twee weken vakantie gaat vieren… 

Een update vanuit t-mobile zou wenselijk zijn. Tijdslijnen, verwachting managen, vooruitgang delen.…

Ongeacht dat wellicht maar een klein aantal abonnees volledig afhankelijk is van de Apple TV app (om welke reden dan ook) betekent niet dat deze groep minder aandacht verdiend. 

Ik kies al jaren T-Mobile om de technische voorsprong die jullie continue boeken. Echter door dit soort knullige acties verliezen jullie onderhand wel mijn vertrouwen. (ondertussen: weer zwart scherm, “er is iets mis gegaan” de tv dienst is tijdelijk niet beschikbaar. (32999). Ondertussen gaat audio wel gewoon door. Bij het bevestigen van het zwarte scherm dienen de login gegevens weer bevestigd te worden, start de tv stream opnieuw op en kunnen we weer 10 min kijken…) device: Apple TV 4K. 

Reputatie 2

Ik sluit mij hierbij aan. Graag een update. 

Reputatie 2

Beste T-Mobile,

 

Sinds 21 december heeft een groep van jullie klanten last van de toen verspreide Apple TV update. Tot op heden is er nog geen serieuze actie ondernomen om deze groep weer te voorzien van een werkende oplossing. Brian heeft eenmaal een tip gegeven, die alle privacy schaad, en geen oplossing betrof, maar een workaround die uiteindelijk niet werkt. Elke 10 min of bij het bladeren door de tv gids klapt de applicatie terug naar het inlog scherm. Dit is niet te doen. Elke avond ruim 15 tot 20 keer inloggen. 
 

Hoop dat jullie je kunnen voorstellen dat dit rondom de feestdagen al niet prettig was, laat staan dat dit na de kerstdagen niet serieus door jullie wordt opgepakt. Ik vind dit echt onacceptabel. Jullie hadden op z’n minst de update kunnen terug draaien en communicatie op peil houden met de klanten die hier last van hebben. Feit blijft dat jullie tot op heden geen stappen en verdere communicatie ondernomen hebben. 
 

Misschien moeten we het eens breder trekken, compensatie, media, escalatie? Het is belachelijk dat er zo laks omgegaan wordt met klanten die juist gebruik maken van jullie apps ipv de ouderwetse tv kastjes. 

Ook hier nog altijd problemen, waardeloos dat dit zo langmoet duren.

Reputatie 2

Update gisteravond geinstalleerd. Gelukkig, hetwerkt, rust teruggekeerd. 

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Helaas, dit werkt niet.

Sinds de update heeft de app op mijn Apple TV foutcodes 32751 en 32999. Na ca. 5min kijken komen deze naar boven. Tracking privacy setting ingesteld volgens advies & app volledig gesloten, lost het niet op.

Kan deze update worden teruggedraaid, tot het probleem is opgelost?

Reputatie 1

Dit begint nu wel echt belachelijk te worden, ik kijk alleen via AppleTV (heb geen decoder) en kan nu op twee van de drie TV’s niet normaal naar T-Mobile TV kijken.

Zet aub dan zo snel mogelijk de oude App weer terug.

Dit is onacceptabel! Nu geen flut antwoorden, ik begin mijn geduld echt te verliezen.

Reputatie 1

@Brian @Sander sinds de meeste mensen hier (inclusief mezelf) nog geen oplossing hebben, kan deze topic als niet beantwoord worden gemarkeerd?

Heb zelf trouwens een maand NLZiet genomen als tijdelijke oplossing. Sinds ze een maand proefperiode hebben. Sinds T-Mobile het op het moment niet goed voor elkaar heeft. Misschien hebben alle software ontwikkelaars bij T-Mobile al vakantie genomen?

Reputatie 1

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Dit heeft het probleem helaas NIET verholpen. Graag een echte oplossing nu.

Reputatie 1

Zelfde probleem hier…. 

gelukkig doet het gewone kastje het nog, algoewel we die

sinds de AppleTV App niet meer gebruiken. 

Ik verneem ook graag een update met wat de stappen en verwachtingen zijn. Dit duurt echt te lang!

Hier ook hopende op een wel werkende oplossing! Reguliere kastje is al terug en dus geen optie. Tot voorheen zeer tevreden over de app maar de vrouw heeft het al over overstappen. 
Zo’n slechte update had niet gemogen. 

Reputatie 1

Ik sluit me aan bij de overige reageerders. Stream stopt om de haverklap sinds update (geluid loopt wel door). TV box nooit uitgepakt omdat de Apple TV app een volwaardig alternatief biedt. Komt hopelijk snel weer goed. 

Reputatie 1

Geweldig! App versie 1.3.5 heeft bij mij ook alle problemen opgelost. Ik kan weer met alle AppleTV’s kijken.

Heel erg blij mij, dank jullie wel.

  1. Ik snap niet waarom deze update niet goed is getest 2. Als je merkt dat het niet werkt rol je de update dan niet terug??
Reputatie 2

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Het leek zo waar goed te gaan. Had ook in de Account Instellingen de naam van mijn apparaat gewijzigd aangezien de wijziging daarvan voorheen ook tot een error leidde. Dit ging goed en gewijzigd van “Apple TV” naar “Apple TV Woonkamer”. Kon vervolgens door alle programma’s heen scrollen en was bijna helemaal blij totdat de foutmelding weer verscheen zoals hierboven ook wordt bevestigd. Nogmaals mijn Account Instellingen gechecked en de naam van het apparaat was weer teruggezet naar “Apple TV”.

Dus helaas nog steeds geen oplossing 😠

Reputatie 7

Hoi @Timmanj, @arnevanveen, @Alfaedje, @sloewy,

 

Op dit moment is er een probleem met TV en TV Anywhere. We werken hard aan een oplossing. 

 

Houd dit topic in de gaten voor updates:

Reputatie 1

Ik heb exact hetzelfde probleem met TV-Anywhere op AppleTV. Ieder keer een foutcode en opnieuw inloggen. Dit is echt niet te doen.

Het lijkt sinds de laatste update (15-12) te zijn ontstaan.

Ik heb al een herstart gedaan, App opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft aanwezig.

Reputatie 2

Zie dat er gisteren (21 december) een update heeft plaatsgevonden, v 1.3.4.

TV Mobile App afgesloten, Apple TV herstart…. maar helaas nog steeds exact dezelfde irritante problemen. ‘T Zou fijn zijn als T-Mobile ons op de hoogte houdt.

Dit moet niet te lang duren wat mij betreft, tv-kijken is nu gewoon niet te doen. Anders stappen we maar over naar een ander alternatief, iets wat ik liever niet wil ben al jaren T-Mobile fan, zelfs nog uit het Knipr tijdperk.

 

ook hier foutcode (32999) sinds apple tv update tvOs 14.3 

 

Reageer