Beantwoord

upload snelheid

  • 28 January 2018
  • 6 reacties
  • 466 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hey, beste mensen van tmobile ik had een vraagje ik heb maar 17.94MBps upload snelheid en ik vroeg me af of het mogelijk was om die hoger te maken? door een nieuwe paket te kopen? of kan ik dat zelf fixen, moet ik t mobile belle er voor?

met vriendelijke groeten Torsq, 😃
icon

Beste antwoord door Brian 31 January 2018, 16:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi Torsq, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van DSL 20 Mbit/s. Je kan dit op jouw adres verhogen tot 100 Mbit/s. De maximaal haalbare upload snelheid op jouw adres is 32 Mbits/s. Houdt er wel rekening mee dat wij met DSL bij een snelheid van 100 Mbit/s maar 10 Mbits/s upload kunnen garanderen. Als je je adres opzoekt via onze postcode checker dan is dit ook de verwachte snelheid die je zal zien. Op dit moment haal je al méér dan 10 Mbit/s. De overweging of het het waard is om de snelheid te verhogen zonder garantie op een hogere upload snelheid is er één die je zelf zal moeten maken. Ervaar je op dit moment problemen met je huidige upload snelheid? Voor 95% van de gebruikers is de upload snelheid namelijk niet iets waar ze iets van merken. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Reputatie 7
Gelukkig kun je het gewoon een maand proberen 🙂 je kan namelijk elke maand om hoog en naar beneden bij stellen.

Ik begrijp je punt, De upload word namelijk steeds belangrijker. alles gaat naar de cloud. en vooral als je gebruik maakt van offsite backups is een snelle upload een must.
Hi Torsq, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van DSL 20 Mbit/s. Je kan dit op jouw adres verhogen tot 100 Mbit/s. De maximaal haalbare upload snelheid op jouw adres is 32 Mbits/s. Houdt er wel rekening mee dat wij met DSL bij een snelheid van 100 Mbit/s maar 10 Mbits/s upload kunnen garanderen. Als je je adres opzoekt via onze postcode checker dan is dit ook de verwachtte snelheid die je zal zien. Op dit moment haal je al méér dan 10 Mbit/s. De overweging of het het waard is om de snelheid te verhogen zonder garantie op een hogere upload snelheid is er één die je zelf zal moeten maken. Ervaar je op dit moment problemen met je huidige upload snelheid? Voor 95% van de gebruikers is de upload snelheid namelijk niet iets waar ze iets van merken. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

hey dus het is niet mogelijk om een upload snelheid van 100 te hebben waar ik woon? of lees ik het verkeerd want begrijp er niks van ik had bij andre providers hoger dan 70gehad.
Hi Torsq, ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat je op dit moment gebruik maakt van DSL 20 Mbit/s. Je kan dit op jouw adres verhogen tot 100 Mbit/s. De maximaal haalbare upload snelheid op jouw adres is 32 Mbits/s. Houdt er wel rekening mee dat wij met DSL bij een snelheid van 100 Mbit/s maar 10 Mbits/s upload kunnen garanderen. Als je je adres opzoekt via onze postcode checker dan is dit ook de verwachtte snelheid die je zal zien. Op dit moment haal je al méér dan 10 Mbit/s. De overweging of het het waard is om de snelheid te verhogen zonder garantie op een hogere upload snelheid is er één die je zelf zal moeten maken. Ervaar je op dit moment problemen met je huidige upload snelheid? Voor 95% van de gebruikers is de upload snelheid namelijk niet iets waar ze iets van merken. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

hey dus het is niet mogelijk om een upload snelheid van 100 te hebben waar ik woon? of lees ik het verkeerd want begrijp er niks van ik had bij andre providers hoger dan 70gehad.


exuus type foutje ik bedoel hoger dan 40Mbit/s
Volgens mij kan dat alleen met een glasvezelverbinding.
Reputatie 7
Hi Torsq, klopt helemaal, met je huidige aansluiting wordt op jouw adres een snelheid aangegeven van maximaal 32 Mbit/s upload. Nu kan het sporadisch afwijken maar 70 Mbit/s ga je ben ik bang niet halen.

Reageer