UTP kabel kapot?


Wij hebben al jaren gewoon internet en tv.

Maar zins vanochtend in eens niks meer?

Alles na gekeken en meerdere malen gereset.

Maar helaas niks werkt. 

Moet ik Utp kabel vervangen en waar haal ik deze?

 

Mvg,

Kimberley 


This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dannyov 

Heb je een glasvezel verbinding en vermoed je dat het aan de internetkabel tussen mediaconverter en router ligt? Welke lampjes branden knipperen of zijn uit op de mediaconverter?

Nee geen glasvezel verbinding. WiFi  lan2 knippert de rest van lampjes zijn uit 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Dannyov

Het lijkt erop dat er geen internet is. Zit de DSL kabel in de DSL poort van de modem en de andere uiteinde van de DSL kabel in het KPN aansluitpunt?

Ja zeker 😊

Reputatie 7
Badge +15

@Dannyov 

Je zou eens kunnen kijken in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen of er misschien een storing is in jouw postcodegebied, anders is het even wachten op de reactie van een moderator.

Geen storing. Ondertussen hebben we contact gehad. En doen ze hun best om het op te lossen? We duimen.

Reputatie 7

Hoi @Dannyov,

Thanks voor je bericht en welkom bij de Community! Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische collega's en dat er een afspraak gemaakt kan worden met een monteur. Wil je ons laten weten hoe dit bezoek is verlopen? Ook wij zijn erg benieuwd.

Nou we kunnen dus sowieso een week wachten? Eerder kunnen ze niet helpen. We balen flink jaren vaste klant en dan dit. Iemand tips wat ik eventueel zelf nog kan proberen?

Reputatie 7
Badge +15

@Dannyov 

De moderators kunnen je een voucher voor 7 dagen unlimited internet aanbieden die je dan kan gebruiken als hotspot bijvoorbeeld of op je eigen telefoon. Het enige dat je nodig hebt is een T-Mobile simkaart (prepaid mag ook).

Dit zou inderdaad even een mooie tijdelijke oplossing zijn. Bij wie moet ik zijn om dit aan te vragen?

Bedankt voor je reacties @Waqqas 

Reputatie 7

Hoi @Dannyov,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met een code om de voucher te activeren! Mocht je met een vraag zitten, laat het vooral weten in dit topic. We staan voor je klaar! 

@Boris ik heb je een privé bericht gedaan 😊

Reputatie 7

Back at you! 😁 @Dannyov 

@Boris helaas heb je weer een privébericht van mij. 

Reputatie 7
Badge +16

@Dannyov Boris is aan het genieten van een vrije dag vandaag. Ik zal dit topic bij hem onder de aandacht brengen. Indien het urgentie vereist, geef het aan en stuur mij het privébericht door, dan pak ik het vandaag nog op!

@Jason mag ik jou dan een privébericht sturen?

Reputatie 7
Badge +16

@Dannyov Dat mag zeer zeker! Ik zie je bericht nu in de inbox en zal er direct op antwoorden, thanks! 😄👍