Beantwoord

Verbinding PlayStation 4 met netwerkkabel

  • 12 November 2018
  • 2 reacties
  • 2669 Bekeken

Goedenavond,

ik heb een vraag;

sinds ik ben verhuisd probeer mijn PlayStation 4 met een netwerk kabel te verbinden, alleen lukt dit niet. Op mijn vorige adres kon ik simpelweg de kabel erin steken en werkte dit gelijk.

Het vreemde is dat hij wel verbind via WiFi maar dus niet via de kabel. Verder zitten er ook geen andere apparaten tussen ofzo. Direct verbonden met het modem. Heb ook geprobeerd de ps naar fabrieksinstellingen te resetten en de verbinding handmatig in te stellen, maar ook dit werkte niet.

Verder weet ik zeker dat de HDMI kabel wel werkt, want tussen mijn t-box en tv werkt hij namelijk wel.

bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Sander 13 November 2018, 15:30

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @mikeschokker

Super dat wij mee mochten verhuizen! Ik denk graag met je mee om je PS4 weer te verbinden via een kabel, want dat is toch de meest stabiele verbinding die er is.

In welke poort van het modem heb je de netwerkkabel gestoken? Poort 1 en 2 heb je nodig om de verbinding te maken met het internet. Helpt dat al?

Bedankt dat je die reset al hebt uitgevoerd, dat scheelt weer uitsluitwerk. Je spreekt ook van de HDMI, welke melding ontvang je op je TV? Misschien dat dit nog licht schijnt op de situatie.

Ik hoor graag!
ik kom er net achter dat ik de netwerk kabel in de verkeerde poort van het modem had..

bedankt in ieder geval!

Reageer