Beantwoord

Verbindingsproblemen Enschede en communicatie

  • 20 January 2023
  • 2 reacties
  • 574 Bekeken

Vanmorgen om half 8 gemerkt dat er geen internet/diensten waren met T-mobile Thuis (alles al gereset en gepoogd daarna)

Geen storingsmelding gevonden op Twitter , in forum of ergens anders

9:18 met klantenservice gebeld en toen was er wel een storing bekend en kort daarna staat hij ook op 

 

 

Alleen tot op heden nog steeds geen internet maar ook geen update over het probleem ergens te lezen.

Zou fijn zijn om een update te krijgen, is uberhaupt het probleem al gevonden?

Hotspot gebruiken is leuk maar niet voor alles (irt werk) prettig

icon

Beste antwoord door sosenco 20 January 2023, 15:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @sosenco, we zijn druk bezig met het ondervinden van de oorzaak! Houd het storing topic in de gaten, daar komen de nieuwste updates op te staan. Excuses voor het ongemak.

Dag Tommie

ik had ook al met de klantenservice gebeld weer rond 14:30 en die konden ook geen update geven
Nou heb ik een half uur geleden de media converter nogmaals van het stroom gegooid (lan eruit naar modem) en sindsdien werkte het internet wel weer

Of ze hebben het opgelost en vergeten webcare / klantenservice dit te melden of het is maar tijdelijk

We gaan het zien

Groet
Sander van den Berg

Reageer