Beantwoord

Verbindingsproblemen glasgevel regio 5708

  • 8 February 2021
  • 5 reacties
  • 7495 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik zie op de statuspagina dat er waarschijnlijk morgen pas inhoudelijk naar het probleem gekeken wordt. Ik snap dat de weersomstandigheden niet ideaal zijn, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik om deze zelfde omstandigheden niet naar de zaak kan om te werken, en savonds niet lekker buiten in de tuin onder het genot van een glas wijn een boekje kan lezen. Ik mag toch echt hopen dat dit probleem de hoogste prioriteit krijgt. Mag ik vragen wat exact het probleem veroorzaakt? Een paar weken geleden ook al de hele middag niet kunnen werken door een landelijke storing bij jullie wat volgens mij met DNS settings te maken had. 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 February 2021, 11:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @tweety210, ik ben direct met je mee gaan kijken om je hierbij te helpen! Zojuist heb ik jouw verbinding onder de loep genomen en hierin zie ik dat je inmiddels weer online bent. Klopt het dat dit probleem van korte duur was? Mocht jij nog steeds geen tv en wifi hebben, dan zie ik graag een foto van het modem tegemoet waarop ik kan zien welke lampjes er branden. Ik hoor het graag van je, want ik wil dat jij probleemvrij bent! 

Geen tv. Geen wifi in Eindhoven sinds vanmiddag. 5623

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @M_Great, excuses voor het ongemak en wegvallen van de verbinding. Ik kan je verzekeren dat de Helmond update op 09-02-2021 juist wél van 08:30 dateert. We hebben bewust niet de tijd van de monteur aangehouden in onze eigen update (05:15) omdat we dit niet netjes vonden. Dat zou het antedateren zijn van data en dat is niet conform onze eigen afspraken. Wij kregen omstreeks 08:00/08:30 het signaal door dat de werkzaamheden op locatie succesvol zijn geweest. Vandaar dat we in de update zelf wel de tijd van de monteur aanhouden, maar de update(tijd) om 08:30 geplaatst is.

Gelukkig ben je inmiddels weer online sinds eergistermiddag. Heb je sindsdien geen last meer gehad van uitval? Indien ik je nog ergens anders bij kan helpen, let me know!

Bovenstaande update was zeker niet van 8:30. Overigens is het probleem nog steeds niet verholpen!! 

 

Wat een slechte updates overigens. "We verwachten dat de monteur werkzaamheden kan verrichten". Wat is dat nou weer voor een zin? Dit geeft werkelijk 0 informatie. Geef in ieder geval aan WAT het probleem is en denk hierbij aan: Een storing is geen probleem, dit is een gevolg van een probleem. HOE je het verwacht op te lossen, en WANNEER je verwacht het opgelost te hebben. Dan laat je klanten in ieder geval zien dat jullie er ook mee bezig zijn… 

Reageer