Beantwoord

Verbindingsproblemen in Eindhoven glasvezel

  • 24 October 2022
  • 27 reacties
  • 735 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Zijn er méér mensen in de regio Eindhoven waar de glasvezel verbinding verstoord lijkt? Op het glasvezel modem:

  • blijft LOS rood knipperen
  • blijft PON helemaal uit

Uitzetten en opnieuw opstarten van glasvezel boxje en/of het modem geeft geen verbetering.

Storing gemeld, e-mail ontvangen dat ik binnen 5 (!) werkdagen een reactie ontvang. Lijkt me erg lang, want ondertussen géén samenvatting van Max in de F1 en géén Internet voor mijn online thuiswerkdag...

icon

Beste antwoord door Lisa 25 October 2022, 15:10

Bekijk origineel

27 reacties

Hoi @RobvT, fijn dat je op de Community hulp zoekt, dit is absoluut op te lossen! Omdat je bij de DrayTek Vigor 2132FVn geen Media Converter moet vooral het modem onderhanden genomen worden. Het lukte mij niet om een duidelijke oorzaak te vinden voor het probleem dat je ervaart. Zou je een fabrieks reset op het modem uit kunnen proberen: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Ik verwacht dat we hiermee een stapje dichterbij dé oplossing komen, hopelijk is het snel op te lossen!

Hoi Cal, ik heb de factory reset uitgevoerd. Tot nu toe gaat het goed (1 uur verder). Ik houd het in de gaten en kom weer hier terug als ik iets nieuws te melden heb.

Bedankt voor je hulp!

Rob

Hoi @RobvT, fijn dat je op de Community hulp zoekt, dit is absoluut op te lossen! Omdat je bij de DrayTek Vigor 2132FVn geen Media Converter moet vooral het modem onderhanden genomen worden. Het lukte mij niet om een duidelijke oorzaak te vinden voor het probleem dat je ervaart. Zou je een fabrieks reset op het modem uit kunnen proberen: Factory Reset modem (Fabrieksreset).

Ik verwacht dat we hiermee een stapje dichterbij dé oplossing komen, hopelijk is het snel op te lossen!

Hoi @Cal , vanaf 9:30 is het weer fout gegaan. De TV en het internet valt nu regelmatig uit voor langere periodes (30 seconden tot een paar minuten). Wat kan ik nog meer doen?

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @RobvT, toch bedankt voor het checken van de reset. Ik heb je verbinding uitgeplozen en ben tot het besluit gekomen een monteur naar je toe te sturen om tot een oplossing te komen. Guidion neemt snel contact met je op voor het maken van een afspraak. Succes en voor nu een mooie dag toegewenst!

Reageer