Beantwoord

Verbindingsproblemen in tv en internet

  • 24 May 2021
  • 6 reacties
  • 46 Bekeken

Ik heb al zeker 2 werken last van dat het beeld van de tv bevriest en ook dat het internet steeds wegvalt. Al van alles geprobeerd en opgezocht op internet, maar niets helpt. Wat gaat T Mobile hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 June 2021, 10:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @AntonvanHeijs, welkom op de Community!

Een oprecht excuses voor deze veel te late reactie, op de één of andere manier kwam jouw topic in een onvindbare “zone” terecht waardoor wij deze niet binnenkregen. In het kader van “beter laat dan nooit”, wil ik toch nog graag reageren:

We hebben problemen gehad in Utrecht op ons glasvezelnetwerk waardoor je tijdelijk geen Internet en TV ontving. Ik zie dat dit inmiddels hersteld is gelukkig, maar zo te lezen heb jij al sinds 11 mei problemen ervaren met de verbinding waarbij deze steeds wegviel. Is hier ook een eind aan gekomen? Ik zie sinds 5 juni ('s avonds) geen uitvalmomenten meer terug in de verbinding, strookt dit met jouw bevindingen?

Nogmaals sorry dat jouw topic tussen wal en schip beland is, we bouwen steeds meer opties in om dit te voorkomen!

Beste Jason,

 

Het blijkt te zijn opgelost heb geen problemen tot heden meer ondervonden sinds jullie de storing in Utrecht hebben opgelost. Groet Anton

Oh ja, vandaag half 2 op zaterdag middag tot zondag morgen geen tv en geen internet, daar staat toch wel een compensatie tegen over?

Reputatie 7
Badge +16

@AntonvanHeijs Er wordt compensatie aangeboden op het moment dat een storing twaalf uur of langer heeft geduurd (aaneengeschakeld). Als ik het snel uitreken, zit jij binnen deze marge (of erbuiten technisch gezien) en heb je recht op compensatie. Hoe laat werkte alles weer op zondagmorgen?

Bedankt trouwens voor je terugkoppeling, top dat alles weer werkt! 😄👍

Rond 10.00 in de morgen deed alles het weer. Dat was dus de volgende dag op zondag.

Reputatie 7

Hi @AntonvanHeijs, dankjewel voor de aanvulling! Ik heb zojuist de vergoeding voor jou in orde gemaakt. In jouw My T-Mobile Thuis omgeving kun jij deze eenvoudig terugvinden: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Nogmaals super dat alles nu weer werkt als een tierelier. Mocht jij nog andere vragen hebben, dan zitten wij hier voor je klaar! 💪

Reageer