Beantwoord

verbindingsproblemen internet al dagen

  • 1 March 2021
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

In Amersfoort heb ik al dagen storing met internet en TV. Vanavond is het weer mis. er is niks opgelost. De kwaliteit van de service van T mobile is erg slecht.

icon

Beste antwoord door Lisa 4 March 2021, 11:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @gebruiker70, ik kan me helemaal voorstellen dat je dat zat bent! Is het probleem toevallig al verholpen? Om je zo goed mogelijk te helpen, ben ik gelijk een kijkje in jouw account gaan nemen. Hier zie ik dat mijn technische collega's achter de schermen druk bezig zijn om jouw probleem te onderzoeken. Jij krijgt hier vanzelf op de mail een reactie van met de uitkomst. Ik zal de uitkomt van mijn technische collega's ook goed in de gaten houden, om ervoor te zorgen dat jij zo goed en zo snel mogelijk wordt geholpen. Laat je het aan mij weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen? Ik hoor het graag van je!

 

 

Reputatie 7

Hi @gebruiker70, zoals beloofd heb ik jouw profiel in de gaten gehouden! Ik zie dat wij het probleem hebben onderzocht en dat sinds 6 maart alles aan onze kant stabiel lijkt, ervaar jij dit ook? Ik hoor het graag van je!

Ik heb vandaag minimaal gebruik gemaakt van de internetaansluiting, maar morgen is dan de grote testdag. Ik ben heel benieuwd 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @gebruiker70, houd je ons vandaag op de hoogte van de ontwikkelingen op internetgebied? Als het goed is, zal je een stabiele verbinding ervaren en is het probleem hersteld. Mochten we je toch nog kunnen assisteren, dan zijn we natuurlijk altijd in stand van paraatheid! 😉

Reageer