Beantwoord

Verbindingsproblemen na 24 uur lid te zijn

  • 29 December 2021
  • 26 reacties
  • 387 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

26 reacties

Reputatie 7

Yay, wat een super nieuws @Aalstrijken! Dankjewel voor deze fijne terugkoppeling. Ik had ook echt gehoopt dat dit eerder te verhelpen was, maar gelukkig ben jij weer online. Terecht punt wat je aansnijdt. Wij sturen eerst altjid Guidion aan, omdat zij in de meeste gevallen de issues gelijk kunnen verhelpen. Als blijkt dat zij het niet ter plekke kunnen oplossen, dan wordt de netwerkbeheerder aangestuurd. Ik zal dit intern nog eens aanstippen, wie weet kan hier nog eens naar gekeken worden. Zojuist heb ik dan ook direct de vergoeding hiervoor aangemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het dan zeker weten! 😁