Beantwoord

Verbindingsproblemen na 24 uur lid te zijn

  • 29 December 2021
  • 26 reacties
  • 387 Bekeken

Gisteren aangesloten tot tevredenheid, sinds vandaag ineens geen diensten meer. Gebeld, volgens de medewerker ligt het aan de centrale maar moet er een monteur van Guidion langskomen.

 

Mail gehad om een afspraak te maken en die kunnen pas vanaf 18 januari langskomen! Wat is dat voor een belachelijke doorlooptijd! Natuurlijk gebeld, nu staan we op één of andere spoedlijst maar nog steeds zonder indicatie hoe snel er iemand langs komt of wanneer het opgelost word.

 

Nog geen 24uur lid en nu al storing, dat gaat lekker! Wat kunnen we hieraan doen T-mobile? Heb geen zin als ik elke keer storing heb wekenlang te wachten op een monteur of oplossing voor mijn storing. Kunnen jullie een toelichting geven hoe lang je gemiddeld moet wachten op een monteur als je diensten niet werken?

 

Bedankt voor de unlimited databundel zodat we nog 'iets' kunnen maar deze eerste ervaring is alles behalve prettig. Daarnaast zijn wij zo te lezen op het forum ook niet de enigste die deze ervaring heeft dus dat is best zorgwekkend.

 

Klopt het dat je binnen 2 weken na aansluiten nog onder het contract uit kan?

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 December 2021, 10:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

26 reacties

Reputatie 7

Yay, wat een super nieuws @Aalstrijken! Dankjewel voor deze fijne terugkoppeling. Ik had ook echt gehoopt dat dit eerder te verhelpen was, maar gelukkig ben jij weer online. Terecht punt wat je aansnijdt. Wij sturen eerst altjid Guidion aan, omdat zij in de meeste gevallen de issues gelijk kunnen verhelpen. Als blijkt dat zij het niet ter plekke kunnen oplossen, dan wordt de netwerkbeheerder aangestuurd. Ik zal dit intern nog eens aanstippen, wie weet kan hier nog eens naar gekeken worden. Zojuist heb ik dan ook direct de vergoeding hiervoor aangemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het dan zeker weten! 😁