Beantwoord

Verbindingsproblemen postcode 3118

  • 21 January 2022
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Sinds ongeveer 01.00 am ligt internet er hier uit. Het internet lampje (niet het WiFi lampje) op de modem brand rood. Zyxel Modem en converter meerdere malen van de stroom afgehaald zonder kabels. Dit heeft niet geholpen.

 

Zou fijn zijn als tmobile een pagina internet pagina maakt waar je een storing kunt melden. Als er dan meerdere meldingen zijn kan er iemand naar kijken.  

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 January 2022, 16:01

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @wjay85, we hebben op het moment geen algemene problemen met onze diensten. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij geen problemen ervaart. Kijk eens op:


Wil het daarmee niet lukken, laat het weten, dan pakken we het zo snel mogelijk verder op voor je. Geen zorgen, dit gaat sowieso opgelost worden, dat weet ik zeker!