Beantwoord

verbindingsproblemen vast internet Meppel

  • 16 September 2022
  • 5 reacties
  • 1574 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Sinds gisteravond (15 sep 23.00 uur) hebben wij geen glasvezel internet en tv meer. Modem is al gereset maar dat helpt niet. Op alle storingen.nl zijn meer meldingen. Er staat hier geen storing geregistreerd. Wat is er mis en wanneer is de storing verholpen?

icon

Beste antwoord door Lisa 16 September 2022, 09:18

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7

Hi @Cooln, heel erg bedankt voor deze melding! Dit probleem is inmiddels bij ons bekend is en we werken dan ook hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak. In het onderstaande topic houden we je op de hoogte:

Zojuist heb ik je ook van een Unlimited Data voucher voorzien in een privébericht! Ik zie dat je al een Unlimited mobiel abonnement hebt. Wanneer je deze voucher activeert, hoef je niet tussentijds je GB's op te hogen, zoals bij een normaal Unlimited abonnement moet. Ik ga duimen dat het heel snel is opgelost! 🤞

Ik heb ook sinds vannacht geen internet. Had eerst op de storingssite van T-Mobile gekeken maar geen storing ontdekt. Een hoop tijd gestoken in controleren van mijn router, de bedrading, aan/uit zetten, resetten, totdat ik er via een omweg achter kwam dat er wel degelijk een storing is in Meppel e.o. Erg lastig (en kostbaar) om via een sim-kaartje in mijn laptop thuis te werken vandaag, had het graag eerder geweten, dan was ik naar kantoor gereden.

Ik heb ook sinds vannacht geen internet. Had eerst op de storingssite van T-Mobile gekeken maar geen storing ontdekt. Een hoop tijd gestoken in controleren van mijn router, de bedrading, aan/uit zetten, resetten, totdat ik er via een omweg achter kwam dat er wel degelijk een storing is in Meppel e.o. Erg lastig (en kostbaar) om via een sim-kaartje in mijn laptop thuis te werken vandaag, had het graag eerder geweten, dan was ik naar kantoor gereden.

Eens! Deze storing is al gaande sinds 23.00 gisteravond. Zelf hoopte ik dat het in de nacht hersteld zou worden. Maar blijkbaar monitort T-mobile haar netwerk en aansluitingen niet en moeten eerst tientallen storingen gemeld worden per telefoon.

Reputatie 7

Hi @nancydol en @Cooln, excuses dat de update pas later in het topic verscheen! Er komt een monteur naar de wijkcentrale om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Zojuist heb ik jou ook voorzien van een Unlimited Data voucher @nancydol. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te fixen. Merci voor jullie geduld! ❤

Dit topic gaat voor nu op slot en alle updates zullen wij in het bovenstaande topic delen. 

Reputatie 7

Hi @Cooln en @nancydol, ik wil jullie graag laten weten dat ik een vergoeding in orde heb gemaakt voor de issues die jullie onlangs hebben ervaren. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een mooie dag van! 🍀