Beantwoord

Verbindingsproblemen Vlaardingen 9-7-2022


Lees dat er in Vlaardingen en Schiedam storing is met het internet, maar is hier al meer over bekend. Duurt nu al sinds 2 uur vannacht en heb nog steeds geen internet of tv.

icon

Beste antwoord door Sander 11 July 2022, 09:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

22 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mellow010 

[09-07-2022] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet in Vlaardingen/Schiedam. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte

Wanneer er een update is dan zal hij daar gedeeld worden.

@Waqqas   Kan het zijn dat dit probleem zich uitgebreid heeft naar Dordrecht. Hier is een half uur geleden zowel tv als internet uitgevallen

 

@Waqqas   Kan het zijn dat dit probleem zich uitgebreid heeft naar Dordrecht. Hier is een half uur geleden zowel tv als internet uitgevallen

In Dordrecht (Stadspolders / wijk 5 / Postcode 3315) geen enkel probleem. Modem en mediaconverter al even van het stroom gehad ?

 

Alles gewoon netjes bereikbaar...

 

Hier heb ik dus ook echt niks aan. Een storing die nu al meer dan 18 uur duurt en schijnbaar nog steeds geen einde inzicht. Mag toch aannemen dat de oorzaak ondertussen al een keer bekend is en de oplossing ook. Betaal hiervoor en kan niks. Me werk gaat ook gewoon door en daar heb ik toch echt internet voor nodig. Mag toch hopen dat het vandaag nog wordt opgelost. Zeggen in dit topic houden we je op de hoogte en dan geen informatie delen, noem ik niet op de hoogte houden. Verwacht geen update elke 10 min, maar helemaal geen update over de gehele dag vind ik ook weer het andere uiterste

Deze storing gaat wel erg lang duren monteur op vakantie?

Zit met een stuiterende vrouw op de bank wil dames voetbal kijken. 

En ik naar Max vanmiddag. 

Hier in Krimpen aan de Lek ook last van een storing. Al sinds ik vanmiddag rond 12 uur thuis kwam en vorige week ook al even, maar dat lukte wel met het modem een paar keer vd stroom halen. Ook ervaar ik al de hele week problemen met mijn Gmail binnenhalen op telefoon en tablet. Volgens Frank van de chat was de monteur ermee bezig. Al meerdere malen de stroom eraf, 10 sec of langer eraf en nog steeds een rood wereldbolletje. Ik word hier niet echt vrolijk van. Deze komende week moet ik de hele week thuis werken, dus is het, hoop ik wel,  uiterlijk morgen opgelost.
Kan er een update over de storing geplaatst worden?????

grt, Saskia.

Hier ook al sinds vanmorgen vroeg (Schiedam) geen wifi. Me databundel is nu bijna leeg omdat ik mijn telefoon moest gebruiken als hotspot... dit schiet niet op zo...

Hier hetzelfde probleem in vlaardingen. Sinds vrijdag nacht geen internet meer. 

Geen internet sinds vrijdag nacht’s 00:04 am, T-mobile zegt dat er algemene storing is en netwerkbeheerder daar bezig mee, en ik zeg dat niemand bezig met storing omdat de medewerkers gaan met vakantie/weekend en jullie gaan niet meer betalen voor hun, volgens mij wij zonder internet gaan blijven tot maandag.

het probleem met mij is dat Ik werk vanaf thuis en mijn bundel is op, jullie bieden voor mij gratis week internet aan ALS IK T-Mobiel/tele2/Ben sim kaart heb, maar ik heb niet, wat moet ik doen in deze geval. Wat drama nog .

Hier in Vlaardingen kan ik ook nog steeds niet op internet! Deze storing duurt nu al meer dan 24u! 

Geachte T-Mobile. Ik hoor dat er problemen zijn met het incasseren van mijn abonnementsgeld. Een niet te verifiëren derde partij waar de verantwoordelijkheid op kan worden afgeschoven veroorzaakt het probleem en is er mee bezig. We houden u hier op de hoogte ...

Geen internet sinds vrijdag nacht’s 00:04 am, T-mobile zegt dat er algemene storing is en netwerkbeheerder daar bezig mee, en ik zeg dat niemand bezig met storing omdat de medewerkers gaan met vakantie/weekend en jullie gaan niet meer betalen voor hun, volgens mij wij zonder internet gaan blijven tot maandag.

het probleem met mij is dat Ik werk vanaf thuis en mijn bundel is op, jullie bieden voor mij gratis week internet aan ALS IK T-Mobiel/tele2/Ben sim kaart heb, maar ik heb niet, wat moet ik doen in deze geval. Wat drama nog .

 

 

 

Waar bieden ze gratis internet aan dan? Ik heb mijn bundel maar verhoogt anders red ik het niet met me internet..

 

Reputatie 7
Badge +14

De vouchercode wordt soms bij langdurige problemen ingezet als extra service. Een moderator kan je hiermee helpen.  Wacht even hun tussenkomst in dit topic af en zorg dat in je forum account ook je mobiele nummer staat. 

@eric 

Hoi Eric. Waar in je account vul je het GSM nummer in dan? Volgens mij is er geen apart veld voor in de instellingen .....

Kan er iemand enig inzicht geven hoelang de storing nog duurt, of kan duren? Tot nu toe ( 36 uur later) nog geen enkele bericht ontvangen :( :(

Lees nu eindelijk dat er een update is, sinds 10 uur vanochtend, na meer dan 32 uur. Dan denk je dat is goed nieuws, maar wat blijkt de storing is er 3 uur later nog steeds. Moeten de engineers nog ingevlogen worden of zijn ze niet capabel genoeg? Wat is het probleem dat het zou lang moet duren als de oorzaak bekend is. Ben er ondertussen echt helemaal klaar mee met dit gezeik. Schijnbaar kan ook geen moderator meer reageren hier. Voor mij een goede rede om heel t-mobile op te zeggen en op zoek te gaan naar wat anders. Sinds jullie tv er bij doen is de service echt dramatisch geworden. Zal wel alleen maar om het geld gaan en niet meer om de klant

Storing opgelost, vast internet weer terug na 38 uur🥳🥳🥳🥳

In Rhoon werkt internet ook weer.

Fijn dat het weer werkt 🥳 Bedankt aan iedereen die eraan heeft gewerkt. En mocht het ooit weer een keer mis gaan dan gaan we weer heerlijk klagen 😉

Reputatie 7

Dag allen, 

 

Het probleem in Vlaardingen heeft iets langer geduurd dan we hadden verwacht, maar gelukkig heeft de netwerkbeheerder het probleem zondag kunnen verhelpen. Mocht je nog problemen ervaren dan adviseer ik het modem kort van de stroom te halen:

 

 

Excuus voor het ongemak. Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het melden en geven van updates de afgelopen dagen!

Ja gelukkig is het opgelost, ik heb alleen bijna mijn hele mobiele bundel (meer dan 6gb) er doorheen gejaagd doordat het zo lang duurde. Weet jij of dat gecompenseerd kan worden van wat over is moet ik nog twee weken door namelijk. 

Reputatie 7
Badge +16

@Sil.va.na Bij T-Mobile voor thuis hebben we niet de mogelijkheid om gedeeltes van een databundel los te vergoeden. Daarentegen vind ik het wel zo schappelijk om dan een bundel ertegenover te zetten; ik stuur je per privébericht een vouchercode toe waarmee je de komende zeven dagen op onze kosten ongelimiteerd data kunt verbruiken. Daarmee compenseren we die 6 GB toch nog een beetje! 😉