Beantwoord

Vergoeding voor geen internet

  • 11 May 2018
  • 7 reacties
  • 327 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Goedendag

Ik heb van 6 tot 19 april zonder internet gezeten.
Ik verwacht toch wel enige compensatie op mijn eerste rekening van T-Mobile.(eerste 2 maanden geen abonnementskosten)
Er zijn in totaal 4 monteurs langs geweest om het probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet

Marcel van Prooijen
icon

Beste antwoord door Sterre 15 May 2018, 15:37

Bekijk origineel

7 reacties

Goedendag Marcel,

Welkom bij T-mobile Thuis! 😊

Vervelend dat de aansluiting niet als gepland is verlopen. Gelukkig gaat je abonnement pas lopen als je internet werkt. Zo betaal je nooit extra als de oplevering niet goed verloopt.

Helaas is de kans klein dat je voor de twee weken zonder internet gecompenseerd wordt. Vaak ligt het probleem bij de lijnleverancier en T-Mobile heeft hier weinig invloed op.

Blij dat je nu van je nieuwe internetverbinding kan genieten!
Ik heb pas sinds 20-04 internet en niet zoals beloofd 06-04-2018. Ik verwacht daarom ook dat mijn contract pas de 20ste in gaat. Ik ga niet betalen voor wat ik niet heb gehad.
Start contract staat namelijk nog steeds op 6 april. Dit is NIET waar.
Goedenavond Marcel,

Hier ga ik even voor je achteraan. Zelf kan ik je gegevens niet inzien, dus zal ik versterking in moeten roepen.

Graag vraag ik je geduld terwijl ik speciaal voor jou een Thuis medewerker optrommel.
Reputatie 7
Hoi Marcel,

Fijn dat je inmiddels van je internet kunt genieten! Ik ben blij om dat te lezen. Ik heb direct jouw abonnement gecheckt en inderdaad, de ingangsdatum staat op 6 april. Je hebt helemaal gelijk dat dat niet eerlijk is, je hebt immers pas later werkend internet van ons gekregen. Daarom heb ik een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode dat jij nog niet goed aangesloten was. Dit wordt verwerkt bij jouw volgende factuur. Je hebt hier een mail over gekregen zodat je precies weet welk bedrag je van ons terugkrijgt. Excuses voor hoe de aansluiting is verlopen, Marcel! Ik wens je veel plezier met T-Mobile Thuis. Heb je nog vragen, laat het me weten, ik help je graag 🙂.
Ik heb wel een mail gekregen over de vergoeding maar die is dus NIET verrekend met mijn eerste factuur. Het volledige bedrag is gewoon afgeschreven. Goeie service niet dus.
Reputatie 7
Hoi Marcel,

Oeps, sorry! Mijn fout. Ik heb het niet goed verteld. De factuur van mei stond al klaar om verstuurd te worden in ons systeem, dus daar kon de vergoeding niet meer op toegepast worden. Op de factuur van juni wordt jouw vergoeding wél toegepast. Dat verzeker ik je! Sorry voor de verwarring, ik had duidelijker moeten zijn.

Reageer