Beantwoord

verstoppertje spelen

  • 24 September 2022
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Nadat ik het modem even van de stroom haalde kreeg ik geen internet verbinding meer. Helpdesk kon bij de modem en ik vanuit het eigen lan ook, kabelprobleem is dan bijna uitgesloten. Toch wilde de helpdesk dat ik een monteur langs zou laten komen. Het eerste moment bleek maandag a.s te zijn. Het is nu woensdag. 
 

Donderdag bleek het na een zoveelste reset weer te werken. Afspraak door mij gecanceld. Ik had mijn vertrouwen terug en haalde het modem weer van de stroom om het weer op zijn plek te zetten.  Weer hetzelfde probleem. Monteurafspraak kon ik slechts via opnieuw met de helpdesk bellen krijgen. Drie keer de helpdesk gebeld, maar geen link gekregen om Gideon te bellen. Zogenaamd “in behandeling” bij t-mobile. Enorme wachttijden bij helpdesk en Gideon.

 

Vrijdag werkte alles weer.  Beste T-mobile, als jullie een probleem hebben is het slimmer om daar open over te zijn in plaats van je helpdesk en Gideon over te belasten en je klant in het ongewisse te laten.

icon

Beste antwoord door Lisa 26 September 2022, 15:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Harijn, ik heb goed nieuws voor je! De problemen die je kende zijn echt opgelost. Dat heeft mijn collega vandaag bevestigd. Je hebt hier ook een e-mail over ontvangen. Mijn collega was achter de schermen heel erg druk bezig met het onderzoek en heeft het euvel op afstand opgelost. Er wordt dan ook altijd niet direct een monteur aangestuurd. Als dit wel expliciet tegen je is gezegd, dan was dat niet juist: sorry daarvoor. De drukte in de lijn komt doordat het momenteel erg druk is bij Guidion en bij ons in de lijn. We proberen altijd de wachttijden zo laag mogelijk te houden, maar als er veel wordt gebeld dan kan deze fors oplopen. Als je nog een vraag hebt, stel hem dan vooral via deze weg. Zo hoef je niet te bellen en pluis ik het hier voor je uit. Weet je voor nu voldoende? 💪

Reputatie 7

Hi @Harijn, top dat je dit zo snel kon aanvullen! Je hebt per ongeluk jouw privégegevens openbaar gedeeld, dus die heb ik snel verwijderd. Ik zie dat het onderzoek nog open staat en heb één van mijn collega's aan de mouw getrokken om mij te helpen aan een volledige terugkoppeling. Zodra ik een reactie heb, kom ik in één keer op jouw punten terug. 

Graag hoor ik of het probleem echt opgelost is.

Graag hoor ik waarom ik na drie meldingen bij de helpdesk nog steeds geen link voor Gideon kreeg.

Graag hoor ik waarom de helpdesk en Gideon plots 20 minuten wachttijd hadden.

Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen. 

Reputatie 7

Hi @Harijn, dankjewel dat je via deze weg jouw verhaal deelt! Allereerst excuses voor deze ervaring, want dit is zeker niet de ervaring die je hoort te hebben. Ik ben heel blij dat je inmiddels weer online bent. Via je e-mailadres kom ik niet uit op jouw abonnement. Ik wilde namelijk graag checken of ik kan achterhalen wat precies de boosdoener was. Het kan soms zijn dat een probleem uit zichzelf wordt opgelost/hersteld. Mocht je hier meer duidelijkheid over willen, dan mag je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN. Zo wil ik kijken of we de volgende keer de communicatie richting jou kunnen verbeteren! 🍀

Reageer