Vervangen converter of herstellen glasvezel verbinding

  • 2 December 2022
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Goedemiddag,

ik probeer vanaf begin deze week al mijn internet verbinding en televisie verbinding te repareren en op dit moment is het duidelijk dat het probleem in de media converter zit en of de verbinding van het glasvezel van mijn woning.

 

Een medewerker van klantenservice heeft mij al een ticket gegeven voor onbeperkt internet (leuk maar dat zat standaard al in mijn telefoonabonnement) en heeft mij aangemeld voor een monteur bezoek. 
 

Tot zover zou je zeggen netjes opgelost. Het jammere is de eerste mogelijkheid dat de monteur kan komen is 29 december… storing gemeld op 28 november… lijkt mij niet bepaald een nette manier van handelen als je het mij vraagt.

 

Nu is mijn vraag is er een mogelijkheid dit te versnellen of een converter te versturen zodat ik deze zelf kan plaatsen?

 

groet,

marco


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MarcoV_032 

Welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter? Het zou beter zijn om te wachten op de monteur die de oorzaak kan achterhalen.

Je kunt eventueel bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 on te vragen of er misschien eerder een plekje is.

@Waqqas 

van de 6 lampjes brand alleen de FO niet. Dat kan 2 dingen betekenen of de aansluiting aan die kant van de converter is kapot gegaan of het is de verbinding naar mijn woning waar iets fout zit.

Ja ik snap dat je zegt je moet wachten op een monteur maar een maand zonder enkele aansluiting richting je woning is ook niet bepaald prettig als je veel in cloud applicaties werkt

Guidion heb ik gebeld en die zeggen alleen sorry we zijn druk succes er mee

Reageer