Beantwoord

VPN AnyConnect werkt niet meer

  • 25 October 2017
  • 9 reacties
  • 2229 Bekeken

Sinds een maand werkt mijn VPN connectie naar mijn werk niet meer. Ik gebruik hiervoor Cisco AnyConnect.
Op het moment dat ik mijn WiFi deel via mijn telefoon werkt het direct.

Kan het zijn dat er iets verkeerds staat aan de kant van TMobile waardoor dit opeens niet meer werkt?
Ik heb de router al volledig teruggezet naar fabrieksinstellingen en contact opgenomen met Cisco:
https://supportforums.cisco.com/t5/vpn/cisco-anyconnect-4-5-02033/m-p/3197693#M118516

Deze geven aan dat er een probleem zit tussen mijn werk en thuis, waardoor ik bij TMobile uitkom. Ik weet niet of het handig is om het via het forum te doen, maar een kwartier in de wacht staan is ook niet mijn favoriete bezigheid 😉
icon

Beste antwoord door Brian 31 October 2017, 11:52

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hi stefan, het forum is hier zeker handig voor alleen duurt het dan vaak iets langer voordat je een antwoord ontvangt! Te zien aan de reactie van Cisco wordt poort 443 geblokkeerd. Neem een kijkje in dit topic voor het gebruik van VPN en dit topic over hoe je port forwarding in kan stellen op je modem. Ik hoor graag of het gelukt is!
Hi stefan, het forum is hier zeker handig voor alleen duurt het dan vaak iets langer voordat je een antwoord ontvangt! Te zien aan de reactie van Cisco wordt poort 443 geblokkeerd. Neem een kijkje in dit topic voor het gebruik van VPN en dit topic over hoe je port forwarding in kan stellen op je modem. Ik hoor graag of het gelukt is!

Geen probleem, ik heb geen haast. 😉
Maar ik kan toch niet poort 443 naar buiten toe blokkeren? En op mijn werk word het niet geblokkeerd want ik kan wel via andere netwerken verbinding maken via dezelfde manier.

Ik wil verbinding maken van mijn thuisnetwerk naar een VPN met mijn werk en volgens mij hoor je daar geen port forwarding voor te gebruiken...
Uitzetten van het data filter (dus geen firewall) veranderd ook niets. Dus het lijkt me sterk dat er iets geblockt wordt.
Hi stefan, het forum is hier zeker handig voor alleen duurt het dan vaak iets langer voordat je een antwoord ontvangt! Te zien aan de reactie van Cisco wordt poort 443 geblokkeerd. Neem een kijkje in dit topic voor het gebruik van VPN en dit topic over hoe je port forwarding in kan stellen op je modem. Ik hoor graag of het gelukt is!

Echt leuke suggesties Ik gebruik ook VPN op de router
Reputatie 7
Hoi Gregorio,

Begrijp ik het goed dat je VPN op de router hebt ingesteld? Alle apparaten die verbinden met de router zijn daarmee automatisch verbonden via die VPN? Dat vind ik erg knap! Hoe heb je dat gedaan? Ik was in de veronderstelling dat een VPN verbinding alleen per apparaat ingeschakeld kon worden en niet via onze router. Ik ben benieuwd!
Hi Gregorio,

Do I understand that you've set up VPN on the router? All devices that connect to the router are automatically connected via that VPN? I think that's very clever! How did you do that? I was under the impression that a VPN connection could only be enabled per device and not via our router. I'm curious!


Hallo, Sander, ik heb Netgear R7000 en IPVanish. Ik heb VPN ingesteld op mijn router en alle apparaten die op de router zijn aangesloten, en het is niet nodig om de VPN-app op apparaten afzonderlijk aan te sluiten. Gewoon verbinding maken via de router en ervan genieten.
Hoi
ik heb 1 ddwrt router met vpn van vpnunlimited aangesloten op de tmobile router,
maar ik krijg geen internet niet over wifi en ook niet via de kabel.
en dan heb ik een zyxel router aan de tmobile router aan gesloten zonder vpn,
die doet het wel.
maar als ik de ddwrt router aan de zyxel aansluit doet ie het wel met vpn.
heeft iemand een idee zodat mijn ddwrt router met vpn gewoon via de tmobile modem werkt.
Ik ben geen echte student, weet niet wat VPN is. Ja, het is goed om de problemen met VPN te kennen, maar raad aan om VPN te gebruiken voor ExpressVPN. Bekijk hier de ExpressVPN-beoordeling: https://vpnupdates.com/expressvpn-review/

Ik ben geen echte student, weet niet wat VPN is. Ja, het is goed om de problemen met VPN te kennen, maar raad aan om VPN te gebruiken voor ExpressVPN. Bekijk hier de ExpressVPN-beoordeling: https://vpnupdates.com/expressvpn-review/

 

You can use surfshark vpn also.

 

Reageer