Waar blijft de aannemer/monteur

  • 28 June 2022
  • 9 reacties
  • 153 Bekeken

Ik heb op 23-03-2022 glasvezel aangevraagd. Op 29-03-2022 heeft een schouwing plaatsgevonden. Sindsdien NIETS meer van T-Mobile of de aannemer gehoord. Als ik bij mijn T-Mobile kijk staat er "We hebben je bestelling in behandeling. Vanaf nu is het de beurt aan ons om zo snel mogelijk je T-Mobile Thuis aansluiting te regelen.”. Als ik bel is er een aanvraag bij de monteur/aannemer om de glaskabel naar binnen te brengen. Als ik de aannemer bel kom ik daar niet in de planning voor!!!!!! Ik wacht al meer dan 3 maanden op iets wat na 3 weken ná de aanvraag in de planning gezet zou moeten worden. Bij mijn buurman is enkele weken geleden de glasvezel kabel al naar binnen gebracht, waarom dan niet direct bij mij? Waarom lopen ze weer ijskoud de straat uit??? Als ik T-Mobile bel ligt het bij de aannemer en als ik die bel is er niks bekend. Ik heb mijn bestelling gedaan bij T-Mobile dus verwacht ik ook dat zij dit heel snel op gaan lossen.  


This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7

Hi @Eric Bl, hartstikke goed dat je via deze weg aanklopt! Allereerst: welkom op de T-Mobile voor thuis Community. Ik geef je heel graag meer duidelijkheid, dus ik heb een status update opgevraagd bij mijn collega's. Ik wil er alles aan doen om dit proces voor je te laten versnellen en om te achterhalen hoe de vork in de steel zit. Zodra ik hier een update van binnenkrijg, dan koppel ik die direct aan je terug. Excuses voor deze onwetendheid, ik ga je helpen! ❤

Reputatie 7

Hi @Eric Bl, mijn collega heeft laten weten dat zij jou gisteren een update heeft gegeven! Voor de volledigheid typ ik het via deze weg ook nog eens. Mijn collega heeft na mijn verzoek gelijk contact opgenomen met de aannemer en gevraagd of zij contact met jou kunnen zoeken. Ik hoop dat dit het proces voor jou gaat versnellen en dat jij heel snel wat hoort. Houd je ons hier op de hoogte? 💪

 

Ik heb op 23-03-2022 glasvezel aangevraagd. Op 29-03-2022 heeft een schouwing plaatsgevonden. Sindsdien NIETS meer van T-Mobile of de aannemer gehoord. Als ik bij mijn T-Mobile kijk staat er "We hebben je bestelling in behandeling. Vanaf nu is het de beurt aan ons om zo snel mogelijk je T-Mobile Thuis aansluiting te regelen.”. Als ik bel is er een aanvraag bij de monteur/aannemer om de glaskabel naar binnen te brengen. Als ik de aannemer bel kom ik daar niet in de planning voor!!!!!! Ik wacht al meer dan 3 maanden op iets wat na 3 weken ná de aanvraag in de planning gezet zou moeten worden. Bij mijn buurman is enkele weken geleden de glasvezel kabel al naar binnen gebracht, waarom dan niet direct bij mij? Waarom lopen ze weer ijskoud de straat uit??? Als ik T-Mobile bel ligt het bij de aannemer en als ik die bel is er niks bekend. Ik heb mijn bestelling gedaan bij T-Mobile dus verwacht ik ook dat zij dit heel snel op gaan lossen.  

Update 30-06-22

Hi @Eric Bl, mijn collega heeft laten weten dat zij jou gisteren een update heeft gegeven! Voor de volledigheid typ ik het via deze weg ook nog eens. Mijn collega heeft na mijn verzoek gelijk contact opgenomen met de aannemer en gevraagd of zij contact met jou kunnen zoeken. Ik hoop dat dit het proces voor jou gaat versnellen en dat jij heel snel wat hoort. Houd je ons hier op de hoogte? 💪

 

Gisteren gebeld door T-Mobile dat vandaag de aannemer zou bellen. En inderdaad om 9 uur gebeld door de aannemer… ze kunnen me nog niet inplannen, weten niet waarom (hetzelfde antwoord als een maand geleden) 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

 

Reputatie 7
Badge +14

Nee is toch ook een antwoord? T-Mobile moet wachten tot de aannemer de kabel heeft opgeleverd. Dan kan zij daarna snel het modem leveren en een monteur om het binnen aan te sluiten. Dat er allerlei obstakels zijn bij die aanleg werkzaamheden is natuurlijk heel vervelend, maar is wel iets waar T-Mobile maar ook jijzelf niet veel aan kan doen. Misschien is het materiaal, of mankracht. Dat laatste is zeker een issue de laatste tijd.

Reputatie 7

Jeetje, dat is niet de update waar ik op had gehoopt @Eric Bl! Excuses hiervoor en ik hoop echt dat ze heel snel laten weten dat je wel ingepland kan worden. 

Nee is toch ook een antwoord? T-Mobile moet wachten tot de aannemer de kabel heeft opgeleverd. Dan kan zij daarna snel het modem leveren en een monteur om het binnen aan te sluiten. Dat er allerlei opstakels zijn bij die aanleg werkzaamheden is natuurlijk heel vervelend, maar is wel iets waar T-Mobile maar ook jijzelf niet veel aan kan doen. Misschien is het materiaal, of mankracht. Dat laatste is zeker een issue de laatste tijd.

?????? Ik weet niet wie jij bent, ik ben hier in gesprek met Lisa dus vind ik het zeer ongepast dat jij je in dit gesprek mengt. En obstakels schrijf je met een b.

Jeetje, dat is niet de update waar ik op had gehoopt @Eric Bl! Excuses hiervoor en ik hoop echt dat ze heel snel laten weten dat je wel ingepland kan worden. 

Sorry Lisa, maar ik moet wel zeggen dat mijn geduld opraakt. Ik neem aan dat jij ook kan begrijpen dat als je door een bedrijf gebeld wordt met een mededeling dat ze niet weten wat er binnen het bedrijf gebeurd, zo komt het over. Ik zou graag snel een oplossing willen.

Reputatie 7

Hi @Eric Bl, weet dat ik mij dit zeker kan voorstellen! Daarom heb ik ook gelijk aan de bel getrokken bij mijn collega's gisteren om dit voor jou te chasen. Als ik kon regelen dat jij meteen op de planning terechtkwam van de aannemer, dan had ik dat echt heel graag gedaan. Hoe rot ik het ook vind, voor nu dienen we de planning van de aannemer af te wachten. Dat het iets langer duurt kan zeker komen door één van de redenen die @eric benoemt. Excuses voor deze terugkoppeling. Weet ook dat de Community juist de plek is waar iedereen op elkaar kan reageren. Zo helpen wij elkaar juist! 

 

 

Lisa,

ik vind het heel raar, zelfs vreemd. Jullie als provider nemen een aannemer in de hand en hebben daar geen invloed op. (Misschien een aannemer nemen die het wel kan behappen?). Ik lees hier verhalen van mensen die nog langer wachten dan ik. Misschien zou T-Mobile zich eens in de afhandeling van hun aanvragen moeten verdiepen in plaats van nieuwe klanten werven die ze niet kunnen afhandelen (ik krijg dagelijks e-mail van T-Mobile of ik een glasvezel aansluiting wil). Als ik iets in China bestel heb ik het sneller in huis dan glasvezel bij T-Mobile.

En ik wil graag geholpen worden, maar onzin berichten vanuit de community zit ik niet op te wachten, sorry.