Beantwoord

Waar blijft mijn glasvezel?

  • 14 September 2022
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

19 juni heb ik glasvezel besteld bij T-Mobile. Hierbij werd vermeld dat bij ons thuis vanaf week 26 glasvezel beschikbaar zou zijn. Inmiddels zitten we in week 37 en heb ik nog niet eens een afspraak om het aan te komen sluiten.

Wij zijn overgestapt omdat wij op dit moment ontzettend traag internet hebben dat er continu uitvliegt. Extra frustrerend als je al 3 maanden zit te wachten op snel internet.

Ik heb, vanaf 4 weken geleden tot nu, al meerdere malen gebeld met VWT en als ik ze na een uur eindelijk aan de lijn krijg, zeggen ze er mee bezig te zijn en dat is alles. 

Waarom krijg ik vanuit alle partijen 0 informatie en 0 hulp? Van moedeloosheid zou ik bijna mijn order willen annuleren, maar dan heb ik nog steeds slecht internet… kan iemand mij helpen?!

icon

Beste antwoord door Boris 14 September 2022, 14:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @MitchellK, dank voor je bericht en welkom op de Community! Ik kan je helemaal begrijpen en wil je graag meer duidelijkheid geven over de situatie. Ik heb daarom gevraagd aan onze Glasvezelexperts om je van een update te voorzien, die zij zullen najagen bij Volker Wessels Telecom. Om je zo goed mogelijk te informeren, heb ik gevraagd om je te bellen met een update. We gaan dit tot de bodem uitzoeken. Excuus voor het ongemak! 

Reageer