Beantwoord

Waar en hoe klok / tijd instellen in Huawei modem


Ik gebruik ouderlijk toezicht om apparaten te blokkeren
hiermee kun je de tijd instellen waarbij deze apparaten niet geblokkeerd word
als ik echter bv instel vanaf 10 uur beschikbaar, is dit pas 11 uur
mijn Vermoeden was dat het modem op Uk tijd staat
waar kan ik de klok van het modem bekijken en instellen?
icon

Beste antwoord door Sander 30 November 2018, 10:09

Bekijk origineel

116 reacties

Hallo @Sander ,

Kan je me helpen met het corrigeren van datum en tijd van modem Huaway? De datum is nu 2010 en de tijd is een paar uren later dan de huidige. Vandaar werkt Parental Control niet goed meer.

Alvast bedankt voor je hulp.

Reputatie 7

Hoi @lily2019

 

Ik maak het graag voor je in orde! Mag ik je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam)? Dan heb ik alle gegevens bij elkaar en kan ik aan de slag!

@Sander ik heb hetzelfde probleem, de tijd/datum in het systeemlog op 2010. Zou je dit voor mij ook kunnen aanpassen zodat ik de parental Control weer kan gebruiken? 

Reputatie 7

Hoi @lily2019 en @Rolie73

 

Ik heb zojuist het verzoek ingediend om de datum/tijd te herstellen! Zodra ik meer weet, laat ik het hier weten. 

 

 

 

Reputatie 7

Hoi @lily2019 en @Rolie73

 

Ik heb bevestiging dat de datum/tijd bij jullie nu goed staat. Kunnen jullie dat ook bevestigen? :sunglasses:

@Sander hier is het inderdaad aangepast. Bedankt!

@Sander: De datum en tijd zijn aangepast bij ons, maar de tijd is 1 minuut sneller. Dank je wel!

@Sander: Zou je mijn opnieuw kunnen helpen?

De datum en tijd zijn weer in het verleden (een paar miniten geleden was het 2010-01-05 08:28:08). Op woensdag 27 januari was er een storing dat we een paar uren in de ochtend geen internet hadden. Ik vermoed dat de datum en tijd gereset zijn door de storing.

Alvast bedankt voor je hulp!

Een andere vraag: is er een permanente oplossing hiervoor?

Reputatie 7

Hoi @lily2019 ,

Ik heb zojuist gevraagd aan @Sander of de wijziging opnieuw kan worden uitgevoerd, zodat de tijd weer helemaal goed komt te staan. Ik vermoed inderdaad dat de storing roet in het eten heeft gegooid. Excuus voor het ongemak! 

@Sander mijn huawei modem heeft hetzelfde probleem: volgens de logs is het 2010. Ik heb je al een PM gestuurd. Zou jij (of een van je collega’s) hiernaar kunnen kijken?

Gr, Jim.  

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jmfrnqmnt, ik heb onze Sander aan de mouw getrokken en verzocht om het voor je op te pakken. Hij is momenteel heel druk met andere belangrijke taken en kan niet direct antwoorden! 😉

Het wordt spoedig opgelost, sorry voor het ongemak.

Reputatie 7

@Sander mijn huawei modem heeft hetzelfde probleem: volgens de logs is het 2010. Ik heb je al een PM gestuurd. Zou jij (of een van je collega’s) hiernaar kunnen kijken?

Gr, Jim.  

Hoi @jmfrnqmnt,

 

Volgens mij is het nu gelukt! Kun je dat bevestigen? :sunglasses:

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn modem leeft in 2010…

Kunnen jullie dat aanpassen?

Groeten, Kenji Tollenaar

Reputatie 7

Hoi @ktollenaar ,

Ook jouw modem is weer helemaal up-to-date en bevindt zich weer in 2021. Kan je dat vanaf jouw kant bevestigen? 

Reputatie 1

Hoi @ktollenaar ,

Ook jouw modem is weer helemaal up-to-date en bevindt zich weer in 2021. Kan je dat vanaf jouw kant bevestigen? 

de teletijdmachine heeft gewerkt, mijn modem is weer in het hier en nu! bedankt!

Super fijn, dat is wat ik wilde lezen @ktollenaar! Maak er nog een mooie dag van!

Hoi @Sander ,

Zou je mijn opnieuw kunnen helpen? De tijd is weer 2010 …

Er zijn al 3 keer binnen 3 maanden. Graag wil ik vragen of er een goede oplossing hiervoor is zodat het niet meer gebeurt. Ik had daarvoor ongeveer 1 jaar geen problemen gehad.

Alvast bedankt!

 

Reputatie 1

Super fijn, dat is wat ik wilde lezen @ktollenaar! Maak er nog een mooie dag van!

Bij mij is vandaag de stroom er even af geweest, en nu is het hier ook weer 2010.... :(

Reputatie 6

Hoi @ktollenaar en @lily2019, goed dat jullie aan de bel trekken! 

@ktollenaar bij jou staat de tijd weer goed ingesteld, excuses voor het ongemak!

@lily2019 ik kan op basis van de gegevens in je profiel jouw abonnement niet vinden. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je klantnummer? Dan wordt het voor jou ook zo snel mogelijk aangepast!

Goedemorgen @Sander 
Hierbij weer het halfjaarlijks verzoek voor het aanpassen van de tijdsinstelling van het modem
aan de zomertijd.
Alvast bedankt voor de moeite. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Belker, bedankt voor het doorgeven: ik zal onze collega’s verzoeken de tijd en datum weer correct weer te geven!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Belker, de zomertijd is aangepast en het ook zo ingesteld dat op 31 oktober de zomertijd
weer overschakelt naar de wintertijd.

Goedemorgen @Jason.
Inderdaad, de juiste tijd wordt weer aangegeven.  
Helemaal top dat dat het op 31-10 automatisch gaat. 

Reputatie 1

Geachte @Jason @Sander @Ginny 

 

Kunt u dit voor mij aub ook juist instellen?

 

Ik draai nog; V100R001C243B030

 

Dank!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @AlexHoekstra, dat wil graag voor je in orde maken! Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?Kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat de tijd en datum zo snel mogelijk weer goed komen te staan.

Reageer