Beantwoord

Waarom is er geen ticket systeem waar klanten updates kunnen zien over hun issue?

  • 12 June 2022
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 1

Waarom is er geen ticket systeem waar klanten updates kunnen zien over hun issue?

 

Ik zit zelf sinds afgelopen Dinsdag weer eens zonder internet (ik heb een heel geschiedenis aan problemen met t-mobile en het is nu weer raak. LOS lampje op converter knipperd. 


Voor een update moet ik volgens de medewerker bellen of via de chat functie de vraag stellen maar waarom heeft t-mobile geen systeem waarbij klanten via een portal o.i.d. kunnen zien wat de status is van de ticket zodat ze weten hoe en wat? het bellen en wachten om te horen dat er nog geen voortgang is zorgt juist voor extra frustratie.

 

Ps, volgens t-mobile duurt het tot 5 werkdagen voordat de melding word opgepakt door KPN (het probleem ligt blijkbaar aan hun).

Zo'n sms code voor unlimited internet is wel leuk en aardig maar het bereik van mijn mobiel is niet ver genoeg voor goed internet in het huis, ook is online gamen niet mogelijk en ja op een rustige zaterdagavond is dat mijn ontspanning. ​​

icon

Beste antwoord door Jaap 12 June 2022, 15:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5

Hey @mugen4u, top idee! We zijn momenteel bezig met een ander ticketsysteem voor onze technische dienst. Ook op My T-Mobile Thuis gebeurt een hele hoop. Als de rust op die 2 vlakken wat terug is, kunnen we hier eens naar gaan kijken. Voor mij is het in ieder geval een lang gekoesterde wens, want het gaat zeker veel (onnodige) belletjes schelen.

Wat betreft je storing, ik hoop dat 'ie snel is opgelost. Dat kan ik niet voor je bekijken vanaf de bank 😉

Reputatie 1

Bedankt. Kunt u misschien vandaag wel voor mij kijken? telefonisch is het enorm druk en de chat zegt door drukte mij ook niet te kunnen helpen.

 

Zou echt graag willen weten waar ik aan toe ben

Voor een update moet ik volgens de medewerker bellen of via de chat functie de vraag stellen maar waarom heeft t-mobile geen systeem waarbij klanten via een portal o.i.d. kunnen zien wat de status is van de ticket zodat ze weten hoe en wat? het bellen en wachten om te horen dat er nog geen voortgang is zorgt juist voor extra frustratie.

Ps, volgens t-mobile duurt het tot 5 werkdagen voordat de melding word opgepakt door KPN (het probleem ligt blijkbaar aan hun).

Het ticket idee is mooi. Maar ik vermoed niet dat je - als zoiets geïmplementeerd wordt - als klant dan vervolgens ook kunt inzien wat de status is van het ticket dat bij KPN (of welke andere partij ook) is ingeschoten. Het zal dus alleen laten zien wat de voortgang is bij T-Mobile waardoor je nog steeds afhankelijk bent van andere partijen.

Reputatie 1

Voor een update moet ik volgens de medewerker bellen of via de chat functie de vraag stellen maar waarom heeft t-mobile geen systeem waarbij klanten via een portal o.i.d. kunnen zien wat de status is van de ticket zodat ze weten hoe en wat? het bellen en wachten om te horen dat er nog geen voortgang is zorgt juist voor extra frustratie.

Ps, volgens t-mobile duurt het tot 5 werkdagen voordat de melding word opgepakt door KPN (het probleem ligt blijkbaar aan hun).

Het ticket idee is mooi. Maar ik vermoed niet dat je - als zoiets geïmplementeerd wordt - als klant dan vervolgens ook kunt inzien wat de status is van het ticket dat bij KPN (of welke andere partij ook) is ingeschoten. Het zal dus alleen laten zien wat de voortgang is bij T-Mobile waardoor je nog steeds afhankelijk bent van andere partijen.

nee klopt, mijn idee was dus ook alleen voor tickets die door t-mobile zijn ge-update. KPN etc hebben weer hun eigen werkwijze etc.

Maar zou een medewerker kunnen controleren hoe mijn ticket er voor staat? het was veel te druk bij jullie en moet nu helaas weer werken tot 18.00

Reputatie 7
Badge +16

Ik sluit me helemaal aan bij wat @Jaap aangeeft, top idee inderdaad! Dit zou veel meer inzage bieden in hoe het proces eruitziet en waar je op zit te wachten, in plaats van dat je overal zelf achteraan kunt gaan. Hopelijk hebben we binnenkort plek om, zoals Jaap zegt zodra de rust wedergekeerd is, hier serieuzer aandacht aan te geven. Thanks voor dit goede idee!