Beantwoord

Waarom maar 100Mbit aanbieden via glasvezel op mijn adres

  • 14 November 2019
  • 36 reacties
  • 5258 Bekeken


Toon eerste reactie

36 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan. Of gewoon beginnen met 100Mbit? Of heb je veel meer nodig voor jouw netwerk? :)

 

Heb ik nu al via Telfort (wordt KPN) en ja, ik kan wel wat meer gebruiken

Het klopt wat @peter-keetfm zegt. De actie voor “het snelste internet voor €25” kan met 200 en 500 Mbit/s niet waargemaakt worden. Vandaar dat ze deze twee opties niet meer leveren.

Reputatie 7
Badge +15

Hi @bfdeleeuw193 

Momenteel bied T-mobile alleen 50 mb, 100 mb en 1000 mb met de nieuwe actie.

200 mb en 500 mb zijn voor T-Mobile te duur om te leveren waardoor ze dan meer geld aan KPN kwijt zijn. Zodra T-mobile en KPN tot een prijs kunnen komen worden ze hopelijk weer geleverd.

1000 mb is alleen beschikbaar in het T-mobile glasvezel netwerk. Op het KPN netwerk maximaal 100 mb.

Ja vond het al wat vaag. Neem contact op ..... blabla

Zal de vrouw ook niet blij mee zijn.😂😂😂

Reputatie 1

Bedankt voor jullie reacties. @Jason  kan ik dan ook er van uitgaan dat de prijs (afgezien van de jaarlijkseinflatieverhoging) niet verandert?

Mijn glasvezel wordt aangelegd door KPNNetwerkNL. Als ik het goed begrijp is er voor mij dus geen mogelijkheid om van 1000mbit gebruik te maken bij een TMobile pakket?

Reputatie 7
Badge +4

Je kan de BTW aftrekken volgens mij. Dat is dan wel een voordeeltje. :joy:

 

Zolang ze geen extra prijsverhoging gaan inzetten niet, maar die krijg je lang genoeg van tevoren te horen en kun je de keuze maken om op te zeggen voordat het in gaat.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Let wel; er kan inflatiecorrectie worden uitgevoerd. Dit vindt normaal gesproken ieder jaar plaats.  Inflatie wordt berekend op basis van de landelijke inflatiecijfers.

Reputatie 1

Goedenavond allen. Ik heb betreffende de maximale snelheid een vraag. Ik ben vorig jaar een internet + tv abonnement aangegaan bij T-mobile. Toen was het mogelijk om een 200 Mbps internet verbinding te krijgen. Wat gebeurt er met mijn snelheid op het moment dat het jaar om is? Gaat Tmobile dan mijn snelheid verlagen naar 100 Mbps?

Reageer