Beantwoord

Waarom moet het 2 weken duren voordat de monteur langs kan komen om bij storing een nieuw model te plaatsen

  • 20 December 2018
  • 4 reacties
  • 449 Bekeken

Sinds een week al geen TV en gebrekkig internet. Vele telefoontjes en opstarten modem en stekkertje verzetten verder. Sinds vandaag ook geen internet meer. En dan vandaag de opmerking dat er eindelijk een monteur langskomt omdat alles al geprobeerd is. Die komt over een week. Ofwel 2 weken zonder TV en internet. Ze hebben geen monteurs beschikbaar is het antwoord. T mobile is niet de provider die snel kan handelen. Bij een volgend contract geen provider die zulke lange reparatie termijnen heeft.
icon

Beste antwoord door Sander 23 December 2018, 15:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
dat is balen zeg, heb je glasvezel of dsl, misschen dat we er samen wel uit komen.
je zit in de drukste periode van het jaar dat is natuurlijk wel even zuur.

er zijn wel mogelijkheden om een sla af te sluiten bij T Mobile zakelijk
We hebben glasvezel en daarom moet blijkbaar een monteur komen om een nieuw modem te plaatsen. Ze hebben blijkbaar weinig monteurs dus heb ik voorgesteld om een ander bedrijf in te schakelen. Je kunt klanten niet 2 weken zonder tv en internet zetten door doodleuk te zeggen dat er te weinigmonyeurs zijn. Zijn er dan zoveel storingen? Geen reclame
Reputatie 7
Badge +4
als er een te korte bocht in de glasvezel kabel zit kan dit voor problemen zorgen. zorg er dus voor dat je kabel niet in de knoop zit.
brand het fiber lampje wel ?

een monteur hoort binnen 5 werkdagen langs te komen. vanaf het moment van aansturen. dus het weekend en de kerstdagen tellen niet mee.
er zijn veel mensen die tussen kerst en oud en nieuw vrij nemen de bezetting is dus gewoon minder terwijl er juist meer vraag is omdat de klanten dan ook vrij zijn.
Reputatie 7
Hoi @Jack kusters,

Het sentiment is begrijpelijk. Rond kerst is het ook begrijpelijk dat er minder monteurs beschikbaar zijn. De reden dat we niet direct een monteur hebben aangestuurd is omdat we eerst moeten uitzoeken wat het euvel is. In de meeste gevallen kunnen we namelijk op afstand al veel regelen. Dan is het zonde om een monteur aan te sturen en dat duurt ook langer dan op afstand een instelling aanpassen. Ik baal ervan dat het op afstand niet is gelukt en dat er niet direct een monteur beschikbaar is. Ik ben in ieder geval blij dat alles nu inmiddels in het werk is gesteld en de oplossing ingepland is.

Tot slot wil ik afsluiten met een mogelijk alternatief. Geen TV via de TV Box, maar wellicht dat je nog TV kunt kijken via onze TV Anywhere app op je mobiel, tablet of PC/laptop. Ik hoop dat de Wifi voldoende hiervoor is. Op 4G kan natuurlijk ook, maar let dan op je internetbundel.

Reageer