Beantwoord

waarom moet het oplossen van een storing zoolang duren

  • 6 December 2020
  • 64 reacties
  • 1676 Bekeken

Reputatie 1

We hebben nu al 10 dagen geen internet (op 5 december zowaar wel). Wel na 7 dagen een nieuwe modem geïnstalleerd door een monteur van Guideon. Probleem 30 minuten opgelost daarna weer hetzelfde. Nu blijkt het probleem bij de glasvezel leverancier te liggen. Dat is KPN maar tot op heden werkt alles nog niet. Eerst zegt de klantenservice binnen 2 dagen is het probleem wel opgelost. Nu vandaag krijg ik te horen het kan nog wel 5 dagen duren (vanaf vandaag wel geteld). Je betaald om internet geleverd te krijgen maar echt tot een resultaat heeft het nog niet opgeleverd. Het enigste wat je kan krijgen is een link mits je een mobiel abonnement van T Mobile hebt. Dat heeft onze dochter maar die is niet 24 uur per dag thuis. Blijkbaar word het probleem afgeschoven en zie maar wanneer je weer internet heb. Niet echt 2020.

icon

Beste antwoord door Brian 24 December 2020, 14:41

Bekijk origineel

64 reacties

Reputatie 7

Hoi @willem64

 

Ik ben het helemaal eens met je dat we geen defecte apparatuur moeten hergebruiken. Dan is er hier iets misgegaan bij de controle. Ik hoor dit gelukkig weinig, het lijkt dus geen structureel issue. Hoe dan ook, bedankt voor het signaal, ik zal hier scherp op zijn mocht ik het vaker horen. 

 

Ik doe alvast een voorschot op de retourbrief. Met dit informatie in dit topic kun je direct je apparatuur terugsturen: Hoe stuur ik hardware retour?

Reputatie 1

@Sander 

Het adres heb ik maar het retour nummer dat ik krijg via de mail nog niet ontvangen. Dus retour zenden kan ik het pakket helaas nog niet.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @willem64 Ik heb direct voor je gekeken voor het retournummer. Ik zie deze staan in de retour e-mail die je van ons hebt ontvangen op 15-12. Onder het adres vind je de zin met het retournummer. Mocht je verder nog vragen hebben over de retourzending, dan horen we dat graag!

Reputatie 1

@Demi Ik heb geen retour mail ontvangen, heb het pakket ontvangen op 22-12 .

Op 15-12 Heb ik alleen een mail ontvangen dat het pakket verzonden werd. 

Dus willen jullie alsnog deze mail verzenden. 

Fijne jaarwisseling 

Reputatie 7

Hoi @willem64

 

Je hebt een e-mail ontvangen op  dinsdag 15-12 om 17:51. Hierin staat een alinea over het retoursturen, inclusief het retournummer. Mocht je de e-mail niet meer hebben, dan help ik je hieraan. het retournummer is je klantnummer (drie letters gevolgd door 5 cijfers) gevolgd door -1. Je vindt je klantnummer hier: My T-Mobile Thuis

 

Ik wens je alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar! 

Reputatie 1

@Sander 

Dank je en ook nog de Beste Wensen.

Het pakket is vandaag opgestuurd.

Reputatie 7
Badge +16

 Bedankt voor het terugsturen van de apparatuur @willem64! Mochten we je in de toekomst nog eens ergens bij kunnen helpen, dan ben je altijd welkom om een bericht te plaatsen of een nieuw topic aan te maken.

Een gezond, gelukkig en geweldig 2021 toegewenst!

Ik zit hier nu al 12 dagen zonder internet en tv, monteur geweest maar die mag er nix mee dus een externe partij moet dit gaan doen. Wederom een ticket aangemaakt maar tot heden nog geen telefoon gehad. Dit was vorige week Woedag dat de monteur is geweest. Weer bellen, denk vraag t telefoonnummer vd externe partij maar nee die krijg je niet. Hoe lang gaat dit hele gebeuren nog duren want mijn geduld is echt op nu!!!!

Ik vind het rond uit belachelijk dat ik nu ook nog eens 8 dgn moet gaan wachten voordat er een monteur langs komt. Dit allemaal omdat ik geen lichtsignaal in mijn modem heb dus aan t glasvezel moet liggen. Dan zit ik dus al in een totaal v 21 dgn, wie gaat die 21 dgn vergoeden dat ik nul gebruik heb kunnen maken v internet en tv????

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @JolienO ,

 

Dit zijn inderdaad geen prettige mededelingen. Wat T-Mobile soms wel eens aanbied is een voucher voor onbeperkt mobiel internet. Ik weet niet of jij hiervoor in aanmerking komt en of je een mobiel abonnement hebt bij T-Mobile. Het klinkt hard maar nog even geduld, een moderator pakt dit bericht vanzelf op. Ze werken op volgorde van binnenkomst.

Reputatie 7

Hi @JolienO ,

Dank je wel voor het delen van je situatie! Ik heb direct met je meegekeken naar de issues en hoop je van meer duidelijkheid te kunnen voorzien. Omdat jouw verbinding aan het netwerk van KPN ligt, hebben wij gevraagd aan de netwerkbeheerder om het probleem op te lossen. Er zijn al verschillende stappen genomen en daarbij is zowel het thuis domein als de bekabeling gecontroleerd en vervangen, maar nog zonder succes. Ook wij balen hiervan; wij zien jou namelijk ook het liefst mogelijk direct weer online. We stoppen niet met dit onderzoek tot jij weer online bent en zitten hier bovenop. Ik heb daarbij alle communicatie bekeken en hoeft het niet acht dagen te duren voordat er een nieuwe monteur komt. 

Voor een periode zonder diensten, zullen wij er altijd voor zorgen dat we deze vergoeden. Dat is natuurlijk wel zo netjes. Wij kunnen doen, wanneer de problemen zijn opgelost. Wil je het ons laten weten wanneer het zover is? Dan maak ik het direct voor je in orde. Ook had ik graag een voucher voor je geregeld, maar merk dat jouw telefoonnummer niet bekend is bij onze Mobiele collega's. Deze vouchers zijn alleen mogelijk in combinatie met een T-Mobile SIM kaart. We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! Heb je in de tussentijd vragen, laat het mij vooral weten. Ik zit voor je klaar!

 

Hoi @Boris het is toch echt waar dat ik nu nog 8 dgn moet wachten. Ik ben vanochtend gebeld en de afspraak is op 12 mei en volgens hun zeggen kan het niet eerder🤷🏼‍♀️. Maar als jij er versnelling in kan brengen dan zeg ik top!! 

Het is wel raar dat als je een abonnement hebt van T- Mobile de concurrent KPN het probleem moet oplossen . 

 

Reputatie 7
Badge +4

Het is wel raar dat als je een abonnement hebt van T- Mobile de concurrent KPN het probleem moet oplossen . 

 

Zo raar is dat niet, want in de meeste gevallen maakt T-Mobile gebruik van het WBA Netwerk van KPN. T-Mobile is zelf ook bezig met de uitrol van een ODF netwerk. 

Reageer