Beantwoord

Wachtwoord modem Huawei wijzigen

  • 11 May 2019
  • 3 reacties
  • 1299 Bekeken

Twee dagen geleden T-mobile thuis geïnstalleerd. Ik wilde mijn wachtwoord voor modem wijzigen. Het inloggen op de pagina lukte prima. Alleen zou er een pop-up moeten komen na het inloggen, zodat het wachtwoord gewijzigd kan worden, maar ik zie nergens een pop-up wanneer ik ingelogd ben. Wel is het mij gelukt om het wachtwoord voor wifi te wijzigen, maar dit is volgens mij een ander wachtwoord dan voor de modem. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
icon

Beste antwoord door Seccie 12 May 2019, 22:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @Hotel,

Welk Huawei modem betreft het?
We horen het graag, zodat we kunnen meedenken richting een oplossing.
Goedemorgen @Hotel,

Welk Huawei modem betreft het?
We horen het graag, zodat we kunnen meedenken richting een oplossing.


De modem welke geleverd is de Huawei model HG659
Reputatie 7
Badge +4
Hi @Hotel,

Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat je met deze instructies vooruit kan.

De loginnaam is user en het default wachtwoord staat op het modem zelf. Als je in het verleden al eens succesvol ingelogd bent geweest als user, werd je meteen verzocht het wachtwoord te wijzigen.
Mocht je deze nu niet meer weten, dan is de enige oplossing om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.

Je kunt je modem via de volgende instructies herstellen naar de standaard fabrieksinstellingen.

Huawei HG659
1. Druk met een tandenstoker of paperclip de factory reset in (deze kun je vinden naast de stroomaansluiting in het midden van de achterkant). Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje, uitgaan.
2. Laat de factory reset na 10 seconden weer los.
Let op: Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden
3.Controlleer of je modem weer diensten heeft, dit kan tot ongeveer 3 minuten duren.

Op de sticker op het modem staan de username en wachtwoord waarmee je kunt inloggen op het modem.

Daarna zijn alle instellingen gereset naar de standaard fabrieksinstellingen en werkt ook het standaard wachtwoord om in te loggen als user weer.

Zodra je weer succesvol ingelogd bent geweest als user, zul je opnieuw verzocht worden om het wachtwoord te wijzigen.


Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag van je!
Voor nu wens ik je alvast een prettige zondag-avond!

Reageer