Beantwoord

WAN lichtje brand niet?! 7 feb

  • 7 February 2019
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Hallo,

sinds kort heb ik een abonnement bij t-mobile thuis internet. Echter brand het lichtje vn WAN niet. Het power en wifi lichtje daarentegen wel. Dat brengt me bij het volgende probleem: ik kan wel verbinden met de wifi frequentie maar ik heb geen internet?!

omdat mijn televisiekastje op internet werkt zie ik graag een oplossing tegemoet.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Sander 7 February 2019, 19:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Er is een algemene storing op het KPN netwerk gaande.

Volg dit topic voor het laatste nieuws rondom deze storing.
Reputatie 7

Dank voor je melding en mijn welgemeende excuses voor het ongemak! We zijn hiervan op de hoogte en weet dat we met man en macht aan een oplossing werken. Alle updates plaatsen we in dit topic op onze Community: Thuis internet 7 februari. Hierbij sluit ik dit topic.