Beantwoord

Wanneer ipv6 (2 jaar later)


het laatste ipv6 topic is 2 jaar geleden.. wij hebben nog steeds geen IPv6. Is er vooruitgang?

ik heb vandaag geprobeert met een maat p2p te netwerken en dat wilde niet lukken omdat hij bij Ziggo op DS-Lite zit (dus IPv6 only) en ik bij T-mobile ipv4 only.

het wordt nu dus persoonlijk, T-mobile. ;)

serieus: is er nieuws? of hebben jullie een tunnelbroker die met de Zyxel modem samen werkt? iets?

 

merci!

 

Andreas

 

 

icon

Beste antwoord door Piotr 28 July 2020, 13:16

Bekijk origineel

34 reacties

Ik kan nu per seconde drie keer zo veel bits versturen als dat mijn eerste 486-laptop (bouwjaar 1995) in totaal aan opslagruimte had, maar het packetformaat uit datzelfde jaar is blijkbaar nog steeds te modern voor T-mobile. Het is een schande.

Reputatie 3

Al jaren wordt de vraag gesteld wanneer IPv6 beschikbaar komt. Dus beste T-Mobile medewerkers, aan de slag ermee en wel nu en stop met excuses verzinnen!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @marioootje, er is nog geen update met betrekking tot het ondersteunen van IPv6 bij T-Mobile voor thuis. We verzinnen er zeker geen excuses voor, ik heb nagevraagd of er wellicht al iets in de pijplijn zit en kom er dan bij je op terug.

Reputatie 3

Goedemiddag @marioootje, er is nog geen update met betrekking tot het ondersteunen van IPv6 bij T-Mobile voor thuis. We verzinnen er zeker geen excuses voor, ik heb nagevraagd of er wellicht al iets in de pijplijn zit en kom er dan bij je op terug.

Ik hoop van harte dat er iets bekend wordt over IPv6.

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: momenteel is er nog geen nieuws omtrent IPv6. We houden het in de gaten en mocht er iets veranderen, dan zal dit bekendgemaakt worden.

Reputatie 3

Weer hetzelfde antwoord zoals afgelopen jaren. Het netwerk en de routers zijn gereed voor IPv6, dus technisch is er geen belemmering. De oorzaak zit dus ergens tussen het beeldscherm en de burostoel 😉

Reputatie 3

UPDATE: momenteel is er nog geen nieuws omtrent IPv6. We houden het in de gaten en mocht er iets veranderen, dan zal dit bekendgemaakt worden.

 

Het begint nu toch wel een beetje ongeloofwaardig te worden toch? Ik speel dit niet op de man, maar dit antwoord horen we inderdaad al jaren. IPv6 is geen luxe meer, maar een must. 

Bescheiden duit in het zakje… ook van mij de verbazing dat zo’n grote provider anno 2022 nog altijd geen zichtbare ipv6-plannen heeft. Zeer teleurstellend.

Klopt! @mario57 absoluut wat je had gezegd 9 maanden periode tijd terug tja gewoon mischien geen behoefte aan bij deze onderdeel volgens mij waarschijnlijk bij die T-Mobile internet provider ofzo, maar ze hebben denk ik ook enigszins een beetje schijt aan dit IPV6 onderwerp heel toevallig want ze genieten nog steeds van dat IPV4 technology systeems helaas en jammer genoeg natuurlijk..? 

 

🤔😒

 

Grt nog! 👋

 

Reageer