Beantwoord

Wat voor SFP

  • 5 October 2020
  • 52 reacties
  • 9012 Bekeken

Binnenkort wordt er bij mij mijn glasvezel aangesloten, Ik zit te kijken om de mediaconverter er tussen uit te halen en op een SFP aan te sluiten. nu zit ik met de vraag.
Wat voor SFP moet ik halen aangezien dat mijn mediaconverter hardwired optics heeft.
Kan ik gewoon een 1g SFP halen of moet ik een 100m een halen?

 

Moderator edit: wil jij ook een eigen modem aansluiting? Check dan dit wiki artikel.

icon

Beste antwoord door LauLaman 29 November 2020, 16:45

Bekijk origineel

52 reacties

@Quivver, werkt dit inmiddels naar behoren?

Ik overweeg overstap Tweak Internet naar T-Mobile Thuis, maar de werking van SFP verbinding zonder MC is wel een must voor mij.

Van de overige reacties begrijp ik dat het gewoon zou moeten werken als de auto negotiation maar uit staat. Mochten er nog andere randvoorwaarden zijn verneem ik het graag!

Bij Tweak gebruik ik al jaren de Ubiquiti eigen UF-SM-1G-S SFP, werkt probleemloos. Hopelijk hier dan ook.

Reputatie 7
Badge +4

@Quivver, werkt dit inmiddels naar behoren?

Ik overweeg overstap Tweak Internet naar T-Mobile Thuis, maar de werking van SFP verbinding zonder MC is wel een must voor mij.

Van de overige reacties begrijp ik dat het gewoon zou moeten werken als de auto negotiation maar uit staat. Mochten er nog andere randvoorwaarden zijn verneem ik het graag!

Hopen dat er geen GPON apparatuur in de pop staat 😉. If so Dan heb je de ONT nodig.

Reageer