Beantwoord

Wederom geen actieve glasvezel in segbroek in Den Haag.

  • 19 March 2021
  • 9 reacties
  • 314 Bekeken

Reputatie 1

Al de hele avond een haperende glasvezel verbinding in Segbroek. Download 6 mb….

icon

Beste antwoord door Sander 21 March 2021, 11:29

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RobertFink, we hebben verschillende meldingen ontvangen van klanten in de omgeving van Den Haag die traag Internet ervaart op ons Glasvezelnetwerk. Het probleem is gemeld en in onderzoek. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Excuses voor het ongemak! Updates volgen in dit topic: 

Sander

De meest recente update luidt als volgt: Technici hebben zojuist de oorzaak gevonden voor de getroffen groep gebruikers. Vanavond zal er een herstelpoging ondernomen worden om de snelheidsproblemen op te lossen.

Sorry voor het ongemak, we hopen het voor iedereen snel opgelost te hebben!

Reputatie 1

Het probleem is er nog steeds….

Nummer 5 of 6, ik ben eigenlijk de tel kwijt geraakt. En dat allemaal in 2021.

 

Frustrerend is dit. Dit kan gewoon niet meer!

 

 

Als nieuwe glasvezel gebruiker in Segbroek sluit ik mij hierbij aan:

 

 

Hetzelfde probleem in Segbroek. Kwam er rond 2030 uur achter, net als gisteren rond dezelfde tijd. Vanmiddag deed ie het wel uitstekend. Wat is er aan de hand?! 

Zelfde probleem hier. Moet echt een oplossing komen.

Hetzelfde probleem in Segbroek is er nog steeds. Uploadsnelheid minder dan 5 Mbit / s op gigabit-link.

Hier in de Bomenbuurt, Den Haag, ook al twee avonden op rij dramatisch. Overdag niets aam de hand. Zojuist de klantenservice gebeld maar die kunnen er ook niets zinnigs over zeggen.. 

 

Reputatie 7

Dag @RobertFink en anderen,

 

Bedankt voor de meldingen! We zijn op de hoogte van de snelheidsissues in Segbroek. Dit heeft ook als gevolg dat het beeld soms hapert of blokbeeld ontstaat. Om het overzichtelijk te houden, verwijs ik naar dit topic: 

Op deze manier hebben we één topic waarin iedereen zijn of haar vraag kan stellen en we snel iedereen op de hoogte kunnen brengen van updates.

 

Ik sluit hierbij dit topic.