Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

@Jason @Ginny @Sander @eric ikheb net een BO ticket aan laten maken BO 2021080611005321 graag nu een keer die switch vervangen zodat we werken naar bron aanpak en stabiliteit van het netwerk. 

Reputatie 2

3e lampje op de modem is nu ook rood in plaats van groen.

Dat klopt. Bij mij was deze groen en na reboot werd deze rood. Ik voer de reboot altijd uit voordat ik bel zodat ik een beter beeld heb van wat er mis is.
Het 3e lampje op de zyxel modem is de WAN verbinding (i.e. de verbinding tussen de modem en het externe netwerk).

Reputatie 7

Hi @KevinJK88 @ElbowlessGoat @LRvdLinden @Autowiel Dank voor de meldingen en excuses dat het weer mis gaat, we zijn in contact met de collega's van de technische dienst. @KevinJK88 @ElbowlessGoat Ik stuur jullie zo een code door via een privébericht zodat jullie die kunnen gebruiken. @LRvdLinden @Autowiel Als jullie er ook één kunnen gebruiken laat het dan even weten dan geef ik er jullie ook direct één door.

Reputatie 3

Hi @KevinJK88 @ElbowlessGoat @LRvdLinden @Autowiel Dank voor de meldingen en excuses dat het weer mis gaat, we zijn in contact met de collega's van de technische dienst. @KevinJK88 @ElbowlessGoat Ik stuur jullie zo een code door via een privébericht zodat jullie die kunnen gebruiken. @LRvdLinden @Autowiel Als jullie er ook één kunnen gebruiken laat het dan even weten dan geef ik er jullie ook direct één door.

Nee heb al tmo abbo met onbeperkt internet. Ik wil dat jullie naar een constructieve oplossing werken en die switch eens gaan vervangen. Graag kom ik ook in contact met iemand van operations. BO stuurt operations aan ipv technische dienst. Zie mijn ticket BO 2021080611005321

Reputatie 3

Hi @KevinJK88 @ElbowlessGoat @LRvdLinden @Autowiel Dank voor de meldingen en excuses dat het weer mis gaat, we zijn in contact met de collega's van de technische dienst. @KevinJK88 @ElbowlessGoat Ik stuur jullie zo een code door via een privébericht zodat jullie die kunnen gebruiken. @LRvdLinden @Autowiel Als jullie er ook één kunnen gebruiken laat het dan even weten dan geef ik er jullie ook direct één door.

Top dankjewel! Zie de code graag tegemoet. Daarnaast zou het top zijn als jullie op dezelfde wijze ons van updates kunnen voorzien zoals @Jason de laatste keer gedaan heeft.

 

 

Sorry voor mijn emotie, maar hoe in hemelsnaam!!!? 8e keer in 5 maanden geen internet. 4e keer in 4 weken. En WÉÉR vlak voor weekend. HOE DAN!!!!!????

 

Groet, Thomas

Apeldoorn Zuidbroek

Reputatie 2

@Brian alvast bedankt voor de code! Hopelijk worden we net zo goed op de hoogte gehouden van de status/voortgang als de vorige keer.

Overigens is die structurele oplossing waar @LRvdLinden het over heeft wel nodig, want mijn vrouw begint nog gefrustreerder te raken hierover dan ikzelf. Als er dus geen structurele oplossing komt, laat ik net als anderen eerder in dit topic mijn contract ontbinden omdat T-Mobile blijkbaar geen gedegen oplossingen levert/laat leveren en dit niet hoog genoeg op de agenda staat. 

Zie de maand augustus als een maand dat TMobile in een proefperiode zit bij mij.

 

Daarnaast wil ik ook graag horen of T-Mobile nu eindelijk wel eens iets wil doen aan vergoeding voor de gemiste tijd, want de 2 storingen die ik individueel had zijn 1 ding, maar 3 bredere storingen waar meerdere personen last van hebben in een maand tijd is toch echt te gek voor woorden en ik vind het ontzettend vreemd als hier geen compensatie tegenover staat. Het feit dat TMobile backoffice blijkbaar niet genoeg tanden laat zien naar hun aanbieders voor een structurele oplossing geeft me sterk het vermoeden dat TMobile wellicht beter geen ISP kan zijn en zich lekker met mobiele telefonie moet bezig houden.

Edit: Dit is natuurlijk geen persoonlijke aanval naar wie dan ook, laat dat duidelijk zijn. Dit is de frustratie richting TMobile Internet als organisatie onderdeel.

Reputatie 3

@Brian alvast bedankt voor de code! Hopelijk worden we net zo goed op de hoogte gehouden van de status/voortgang als de vorige keer.

Overigens is die structurele oplossing waar @LRvdLinden het over heeft wel nodig, want mijn vrouw begint nog gefrustreerder te raken hierover dan ikzelf. Als er dus geen structurele oplossing komt, laat ik net als anderen eerder in dit topic mijn contract ontbinden omdat T-Mobile blijkbaar geen gedegen oplossingen levert/laat leveren en dit niet hoog genoeg op de agenda staat. 

Zie de maand augustus als een maand dat TMobile in een proefperiode zit bij mij.

 

Daarnaast wil ik ook graag horen of T-Mobile nu eindelijk wel eens iets wil doen aan vergoeding voor de gemiste tijd, want de 2 storingen die ik individueel had zijn 1 ding, maar 3 bredere storingen waar meerdere personen last van hebben in een maand tijd is toch echt te gek voor woorden en ik vind het ontzettend vreemd als hier geen compensatie tegenover staat. Het feit dat TMobile backoffice blijkbaar niet genoeg tanden laat zien naar hun aanbieders voor een structurele oplossing geeft me sterk het vermoeden dat TMobile wellicht beter geen ISP kan zijn en zich lekker met mobiele telefonie moet bezig houden.

Je kan de klantenservice gewoon bellen voor compensatie per storing die je ondervonden heb. 

Reputatie 3

@Brian ik mag er vanuit gaan dat jullie vandaag nog op locatie gaan kijken en ons dus niet het hele weekend laten zwemmen? Graag continue updates geven over het geen wat jullie aan het doen zijn. Anders heel graag overdragen aan @Jason. Mensen hier in dit topic hebben geen begrip meer en zijn er klaar mee. @Jason weet hier goed mee om te gaan! Wanneer is er een monteur nu op locatie? 

Reputatie 7

 Hi, ik ga mijn best doen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Onze technische dienst is er zojuist direct weer mee aan de slag gegaan.

@LRvdLinden Die snap ik helemaal. Ik heb zojuist de situatie ook doorgestuurd naar een collega van onze Improvement afdeling om breder te gaan kijken wat er hier nu iedere keer mis gaat en hoe we dit kunnen voorkomen (naast het oplossen van de storingen zelf). Jason is op het moment van een vakantie aan het genieten maar geen zorgen we zijn er.

@KevinJK88 Ga ik zeker doen! 

@thomas77 Helemaal begrijpelijk, zou er zelf ook gek van worden. Hopelijk hebben de collega's het snel verholpen.

@ElbowlessGoat Iets van een tegemoetkoming lijkt mij hier inderdaad wel op zijn plaats, daar kijk ik graag voor jullie naar en kom ik later vandaag op terug. Ook wat betreft een structurele oplossing ga ik hierover in gesprek met ons achterland, zo vaak uitval in zo'n korte periode is gewoon niet hoe het moet zijn.

Reputatie 3

@Brian over een tegemoetkoming gesproken - ik zou de mijne rond de eerste krijgen - helaas niet ontvangen volgens afspraak.

 

Kan ik hierover het beste bellen met de klantenservice of zou jij mij kunnen doorverwijzen bij wie ik moet zijn?

Reputatie 3

 Hi, ik ga mijn best doen om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Onze technische dienst is er zojuist direct weer mee aan de slag gegaan.

@LRvdLinden Die snap ik helemaal. Ik heb zojuist de situatie ook doorgestuurd naar een collega van onze Improvement afdeling om breder te gaan kijken wat er hier nu iedere keer mis gaat en hoe we dit kunnen voorkomen (naast het oplossen van de storingen zelf). Jason is op het moment van een vakantie aan het genieten maar geen zorgen we zijn er.

@KevinJK88 Ga ik zeker doen! 

@thomas77 Helemaal begrijpelijk, zou er zelf ook gek van worden. Hopelijk hebben de collega's het snel verholpen.

@ElbowlessGoat Iets van een tegemoetkoming lijkt mij hier inderdaad wel op zijn plaats, daar kijk ik graag voor jullie naar en kom ik later vandaag op terug. Ook wat betreft een structurele oplossing ga ik hierover in gesprek met ons achterland, zo vaak uitval in zo'n korte periode is gewoon niet hoe het moet zijn.

Heeft @Jason ook verdiend. @Brian Ik heb vertrouwen in je aanpak. Ben erg benieuwd hoe tmo het vandaag up gaat krijgen en of men een maintenance window in gaat plannen om het structureel op te lossen. Nogmaals kom ik graag met een techneut in contact om mee te kunnen denken naar een oplossing. Immers zit ik in het zelfde vak. 

Reputatie 7

Hey @KevinJK88 Ik heb het meteen voor je gecheckt en geen zorgen, de vergoeding staat er in. Deze wordt verrekend met je factuur van augustus en die staat binnen een aantal dagen klaar. Je vind het bedrag dan hier op terug!

Reputatie 7
Badge +4

@LRvdLinden@Brian  kent van de hoed en de rand. Een ouwe rot in het vak, die de wegen binnen TM uitstekend kent en zich minstens zo goed als @Jason inzet. Ook gezien eerdere storingen waar hij een rol in speelde. Afgezien dat alle getagde mods een prima houding hebben, is Brian mijns inziens een goede senior in zijn functie. Jullie zijn dus bij hem in prima handen.

Voor nu toi toi toi en hopelijk een snelle oplossing. Volg het topic om te kijken of ik voor jullie iets kan betekenen, zoals bij updates een korte lijn met de moderators te faciliteren.

Reputatie 3

@LRvdLinden@Brian  kent van de hoed en de rand. Een ouwe rot in het vak, die de wegen binnen TM uitstekend kent en zich minstens zo goed als @Jason inzet. Ook gezien eerdere storingen waar hij een rol in speelde. Afgezien dat alle getagde mods een prima houding hebben, is Brian mijns inziens een goede senior in zijn functie. Jullie zijn dus bij hem in prima handen.

Voor nu toi toi toi en hopelijk een snelle oplossing. Volg het topic om te kijken of ik voor jullie iets kan betekenen, zoals bij updates een korte lijn met de moderators te faciliteren.

Volgens mij heb ik aangegeven vertrouwen te hebben in zijn aanpak. Jouw bericht is dus overbodig. Daarnaast net zoals de vorige keer, laat de berichtgeving maar over aan de TMO moderator. 

Reputatie 3

@Brian over 15min zijn wij al 2 uur offline. Ik neem aan dat de interne analyse al inmiddels is afgerond? Wat gaat Operations nu voor stappen ondernemen om ons voor het weekend van internet te voorzien?

Reputatie 7

Hi allen, we zijn op dit moment nog bezig om de exacte oorzaak op te sporen. Het lijkt er op dit moment op dat het in ieder geval niet dezelfde oorzaak is als bij de eerdere onderbrekingen en dat het dus om een ander deel van het netwerk gaat. Het onderzoek loopt nog, zodra er meer duidelijk is over de oorzaak en wat we gaan doen om het te verhelpen laat ik het jullie direct weten.

Reputatie 3

Hi allen, we zijn op dit moment nog bezig om de exacte oorzaak op te sporen. Het lijkt er op dit moment op dat het in ieder geval niet dezelfde oorzaak is als bij de eerdere onderbrekingen en dat het dus om een ander deel van het netwerk gaat. Het onderzoek loopt nog, zodra er meer duidelijk is over de oorzaak en wat we gaan doen om het te verhelpen laat ik het jullie direct weten.

Top! Thx voor de update. Wel jammer dat het afwijkend is van de voorgaande storingen. 

Hi allen, we zijn op dit moment nog bezig om de exacte oorzaak op te sporen. Het lijkt er op dit moment op dat het in ieder geval niet dezelfde oorzaak is als bij de eerdere onderbrekingen en dat het dus om een ander deel van het netwerk gaat. Het onderzoek loopt nog, zodra er meer duidelijk is over de oorzaak en wat we gaan doen om het te verhelpen laat ik het jullie direct weten.

Maar wel alleen hetzelfde groepje mensen heeft weer problemen? Of hebben meer mensen nu een probleem?

Reputatie 3

Hi allen, we zijn op dit moment nog bezig om de exacte oorzaak op te sporen. Het lijkt er op dit moment op dat het in ieder geval niet dezelfde oorzaak is als bij de eerdere onderbrekingen en dat het dus om een ander deel van het netwerk gaat. Het onderzoek loopt nog, zodra er meer duidelijk is over de oorzaak en wat we gaan doen om het te verhelpen laat ik het jullie direct weten.

Maar wel alleen hetzelfde groepje mensen heeft weer problemen? Of hebben meer mensen nu een probleem?

Nee allemaal de zelfde switch lijkt het op. 

Reputatie 2

Hi allen, we zijn op dit moment nog bezig om de exacte oorzaak op te sporen. Het lijkt er op dit moment op dat het in ieder geval niet dezelfde oorzaak is als bij de eerdere onderbrekingen en dat het dus om een ander deel van het netwerk gaat. Het onderzoek loopt nog, zodra er meer duidelijk is over de oorzaak en wat we gaan doen om het te verhelpen laat ik het jullie direct weten.

Maar wel alleen hetzelfde groepje mensen heeft weer problemen? Of hebben meer mensen nu een probleem?

Nee allemaal de zelfde switch lijkt het op. 

Lijkt het wel op. Mijn buren hebben er overigens geen last van volgens mij, en die zitten ook bij TMobile. Die zijn een andere keer zo aardig geweest dat we hun wifi mochten gebruiken een van de eerste keren, maar dat was om een snelle noodoplossing te hebben.

Reputatie 3

Hi allen, we zijn op dit moment nog bezig om de exacte oorzaak op te sporen. Het lijkt er op dit moment op dat het in ieder geval niet dezelfde oorzaak is als bij de eerdere onderbrekingen en dat het dus om een ander deel van het netwerk gaat. Het onderzoek loopt nog, zodra er meer duidelijk is over de oorzaak en wat we gaan doen om het te verhelpen laat ik het jullie direct weten.

Maar wel alleen hetzelfde groepje mensen heeft weer problemen? Of hebben meer mensen nu een probleem?

Nee allemaal de zelfde switch lijkt het op. 

Lijkt het wel op. Mijn buren hebben er overigens geen last van volgens mij, en die zitten ook bij TMobile. Die zijn een andere keer zo aardig geweest dat we hun wifi mochten gebruiken een van de eerste keren, maar dat was om een snelle noodoplossing te hebben.

Die kunnen via kpn zitten en niet op tmo eigen netwerk. Dat kan verklaren waarom zij nergens last van hebben. 

Reputatie 7
Badge +4

@LRvdLinden@Brian  kent van de hoed en de rand. Een ouwe rot in het vak, die de wegen binnen TM uitstekend kent en zich minstens zo goed als @Jason inzet. Ook gezien eerdere storingen waar hij een rol in speelde. Afgezien dat alle getagde mods een prima houding hebben, is Brian mijns inziens een goede senior in zijn functie. Jullie zijn dus bij hem in prima handen.

Voor nu toi toi toi en hopelijk een snelle oplossing. Volg het topic om te kijken of ik voor jullie iets kan betekenen, zoals bij updates een korte lijn met de moderators te faciliteren.

Volgens mij heb ik aangegeven vertrouwen te hebben in zijn aanpak. Jouw bericht is dus overbodig. Daarnaast net zoals de vorige keer, laat de berichtgeving maar over aan de TMO moderator. 

Stop met je arrogante, hautaine houding. Die is pas overbodig en onnodig. Dit is een openbare klantcommunity. 

 

 

Reputatie 7

Maar wel alleen hetzelfde groepje mensen heeft weer problemen? Of hebben meer mensen nu een probleem?


Het gaat gedeeltelijk om dezelfde mensen gaat maar niet alle klanten die hiervoor ook problemen hadden zijn nu getroffen. Het gaat in totaal om 7 verbindingen die allemaal op dezelfde poort zitten dus vermoedelijk gaat er hier wat mis. Inmiddels is het intern doorgezet van onze technische dienst naar één van de netwerkteams die gaan kijken hoe we dit kunnen herstellen (het aansturen van een monteur, zo ja welke, is het op te lossen op afstand etc).

We pakken het met hoge prioriteit op. Ik blijf jullie op de hoogte houden van de voortgang.

Reputatie 3

@LRvdLinden@Brian  kent van de hoed en de rand. Een ouwe rot in het vak, die de wegen binnen TM uitstekend kent en zich minstens zo goed als @Jason inzet. Ook gezien eerdere storingen waar hij een rol in speelde. Afgezien dat alle getagde mods een prima houding hebben, is Brian mijns inziens een goede senior in zijn functie. Jullie zijn dus bij hem in prima handen.

Voor nu toi toi toi en hopelijk een snelle oplossing. Volg het topic om te kijken of ik voor jullie iets kan betekenen, zoals bij updates een korte lijn met de moderators te faciliteren.

Volgens mij heb ik aangegeven vertrouwen te hebben in zijn aanpak. Jouw bericht is dus overbodig. Daarnaast net zoals de vorige keer, laat de berichtgeving maar over aan de TMO moderator. 

Stop met je arrogante, hautaine houding. Die is pas overbodig en onnodig. Dit is een openbare klantcommunity. 

 

 

Ben verre van arrogant. Wij zijn gewoon allemaal gefrustreerd dat het zo vaak wegvalt en met het thuiswerken tegenwoordig schiet dit niet op. We hebben begrip dat het voorkomt alleen is de frequentie wat minder. In het begin zijn er veel verschillende dingen door elkaar geroepen door agents en moderators vandaar mijn verzoek om 1 iemand ons van informatie te voorzien. Excuus dat dit anders bij jouw is overgekomen. 

Reageer