Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KevinJK88 

Ik ben net als jij ook gewoon een klant van T-Mobile die het leuk vindt om mensen te helpen.

Er zijn hier moderators aanwezig die vanzelf in dit topic reageren, of ze iets kunnen doen is even afwachten op een antwoord.

Reputatie 3

@KevinJK88

Volgens mij is er dan geen verbinding met het GPON netwerk, hier zal een monteur naar moeten kijken vrees ik.

Weet jij of hier zo iemand van het forum iets in kan betekenen? Want als jij dit vermoeden nu al hebt - waarom moet ik dan eerst nog 3 dagen wachten van de klantenservice voordat ik geholpen ga worden.

 

Door Corona ben ik zo afhankelijk geworden van internet vanwege het thuiswerken. 3 dagen wachten is werkelijk waar niet te doen.

Reputatie 7
Badge +15

@KevinJK88

Volgens mij is er dan geen verbinding met het GPON netwerk, hier zal een monteur naar moeten kijken vrees ik.

Reputatie 3

En welke stappen heb je - eventueel samen met de klantenservice - al doorlopen? Een volledig fabrieksreset van het modem? Sommige modems hebben moeite met goed terug op het netwerk komen na een storing, dus dan kan zo’n fabrieksreset nodig zijn.

 

Huawei kastje + modem van stroom gehaald.

Huawei na 10 seconden aangesloten - Modem na 30 seconden aangesloten

 

Modem daarna reset gegeven middels het pinnetje. Alles opnieuw ingesteld in de modem. Dit samen met de medewerker tot 2x toe gedaan.

Reputatie 3

Hoi,

LOS is uit

Pon knippert groen.

Reputatie 7
Badge +4

En welke stappen heb je - eventueel samen met de klantenservice - al doorlopen? Een volledig fabrieksreset van het modem? Sommige modems hebben moeite met goed terug op het netwerk komen na een storing, dus dan kan zo’n fabrieksreset nodig zijn.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @KevinJK88 

Wat doen de LOS en PON lampjes op de Huawei ONT?

Reageer