Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

Ik heb ook sinds donderdag middag geen internet(apeldoorn zuidbroek) vrijdag was al bekend dat er een kabelbreuk was dus waarom pas een monteur dinsdagavond begint… het treft in totaal 24 adressen, lijkt me geen klein probleem… ik snap ook echt niet dat anno 2021 er zulke slechte slechte response/oplos tijden worden gehandhaaft..storing kan maar oplossing binnen 24 uur max 48 uur

ik werk ook thuis en kan gewoon niet fatsoenlijk werken, het mobiele netwerk is hier ook ondermaats dus via een hotspot is ook vrijwel niet te doen…

de monteur die hier vrijdag was wist te melden dat het vaak misgaat wanneer een monteur een nieuwe aansluiting fysiek aansluit in de kast/centrale van de wijk en letterlijk verkeerd prikt en het dus voor andere adressen verziekt.. klinkt niet als een probleem hier maar daar ligt al iets waar tmobile iets aan kan doen

tmobile ajb update jullie 1980 service tijden naar 2021 en zorg dat de guidion monteurs zsm de kasten/centrale van de wijken in mogen

Reputatie 3

@Lisa @Brian

waarom… waarom komt mijn ticket voor de KPN monteur onderaan de stapel en staan er 2 werkdagen voor

vrijdag ingediend oftewel pas morgen lopen de 2 werkdagen af

als je belt kan niemand het bespoedigen, bij een lange storing zoals deze moet dat toch gewoon mogelijk zijn kom op zeg

iedereen vindt het vervelend en ik snap dat je weinig anders kan zeggen, maar daar heb ik vrij weinig aan

en we doen onze ‘best’ het zsm op te lossen

ook daarvan snap ik dat het gezegd wordt

maar jullie best is … nou voor verbetering vatbaar , politiek correct uitgedrukt…

jullie laten je klanten inderdaad gewoon stikken

bespoedig dit ajb ajb ajb ajb

Reputatie 7
Badge +4

En welke stappen heb je - eventueel samen met de klantenservice - al doorlopen? Een volledig fabrieksreset van het modem? Sommige modems hebben moeite met goed terug op het netwerk komen na een storing, dus dan kan zo’n fabrieksreset nodig zijn.

Reputatie 3

Hoi,

LOS is uit

Pon knippert groen.

Reputatie 3

Belachelijk he!

 

Mooiste vind ik dan nog wel zoals vanochtend ook dat ik belde - ik krijg te horen: Nee - de algemene storing is opgelost. Het probleem dat jij nu hebt zal apart worden opgepakt - helaas heeft dit geen prioriteit.

 

Dan kan je alsnog 30 x aangeven dat je inmiddels al 2 weken zonder internet zit - het boeit T-Mobile gewoon niet.

@Lisa @Brian @Jason @Sander 

Ik zie jullie alle 4 op dit forum praten over respect hebben - netjes blijven. Maar ik zie jullie NERGENS praten over het feit dat wij als klant zijnde al ZO LANG aan het lijntje gehouden worden zonder oplossing.

 

Enige wat wij elke x door ons strot gestuurd krijgen is een voucher voor 24 unlimited data - die ik kan ACTIVEREN OP HET MOBIELE NUMMER VAN MIJN VROUW DIE HAAR TELEFOON MEENEEMT NAAR DER WERK ZODAT IK ALSNOG ZONDER INTERNET ZIT.

Reputatie 3

En welke stappen heb je - eventueel samen met de klantenservice - al doorlopen? Een volledig fabrieksreset van het modem? Sommige modems hebben moeite met goed terug op het netwerk komen na een storing, dus dan kan zo’n fabrieksreset nodig zijn.

 

Huawei kastje + modem van stroom gehaald.

Huawei na 10 seconden aangesloten - Modem na 30 seconden aangesloten

 

Modem daarna reset gegeven middels het pinnetje. Alles opnieuw ingesteld in de modem. Dit samen met de medewerker tot 2x toe gedaan.

Reputatie 3

@KevinJK88 We hebben de netbeheerder (KPN NetwerkNL/ReggeFiber) aangestuurd om dit te verhelpen. Ik ben anders bang dat de lijn blijft wegvallen zonder merkbare verbetering en dat is geen prettige manier om het restant van jouw contract uit te zitten. Ik houd ‘em nauwgezet in de gaten voor je!

@Jason bedankt voor je update. Ik heb net inderdaad met een collega gesproken om m'n contract te laten be.ëindigen. Zij gaf inderdaad ook aan dat jullie er nog alles aan gingen doen om mij de laatste maand nog van een verbinding te kunnen voorzien.

 

Hoop op een snelle oplossing!

Reageer